Autor Wątek: FIFA 11 przed premierą INFO  (Przeczytany 228141 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Cris007

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Paź 2009
  • location:
  • Wiadomości: 40
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 12.10.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #500 dnia: Lipiec 21, 2010, 09:10:40 »
Oj,Oj nawet przecież jak nie będzie tych PP i P+ (chociaż to jeszcze nie jest pewne, myślę, że EA nas o tym poinformuje, niema co spekulować najwyżej w swoich główkach, anie na forum cały czas to rozkimacie) wracam już do pierwotnej myśli. Dostaniemy przecież grę która o lata świetle przeskoczy PES, ci co grali na konsoli wiedzą. Ja nie grałem, w FIFA10 na konsoli obejrzałem, jednak całe mnóstwo filmików z X360 i PS3 i nie wiem jak wam się nie podoba to... zresztą pewnie wiecie co. :)
Jak chcecie mieć te wszystkie bajery to do sklepu po konsole i kupicie sobie będziecie mieli PP i P+. Zresztą poczekamy na gameplay z blaszaków myślę, że to już kwestia tylko godzin. Błędy? Oczywiście, że mogą być, a tak w ogóle widzieliście jakąś grę od EA która miała jakąś niewyobrażalną liczbę błędów? Bo ja nie. A nawet jeśli błędy były by to od czego łatki?
FIFA 10,5 bo taką pewnie dostaniemy, ale ja się cieszę w końcu coś porządnego, a nie gniot. A i jeszcze aporopo błędów jedyny problem może być z płynnością. Ale EA ma nad tym pracować. Tylko nie panikujcie. :)

EDIT: A TO CIEKAWE REJESTRACJA lub LOGOWANIE
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2010, 09:31:58 wysłana przez Cris007 »
REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Uploaded with REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Offline TureckiRumun

  • Starszy junior
  • *
  • Join Date: Maj 2009
  • location:
  • Wiadomości: 138
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 31.05.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #501 dnia: Lipiec 21, 2010, 09:26:17 »
REJESTRACJA lub LOGOWANIE coś od fifa site

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #502 dnia: Lipiec 21, 2010, 11:43:36 »
Źródło: REJESTRACJA lub LOGOWANIE
FIFA 11 na PC to piłka nożna równie znakomita co wersje konsolowe. Nie jest identyczna, ale fanów futbolu na pewno bardzo ucieszy. W końcu mogę to potwierdzić na 100%, bo już w nią grałem.

Na początku muszę jednak sprostować pewną rzecz. Gdy w czerwcowym numerze pisałem, że w tym roku konsolowa i pecetowa edycja zostaną połączone, odrobinę minąłem się z prawdą. Formalnie za grę przeznaczoną na komputery odpowiada inna ekipa. W praktyce jej rola to dostosowanie silnika i sterowania do potrzeb PC, cała reszta to po prostu połączenie najsmaczniejszych kąsków z konsolowych FIFA 10 i World Cup.

Nie będzie więc na komputerach zapowiadanego na konsolach Personality+ (czyli szczegółowego odwzorowania najlepszych piłkarzy) ani systemu Pro Passing (bardziej realistyczne podania, dużo rzadziej trafiające do celu – rozgrywka dzięki nim staje się autentyczniejsza, ale czasem też... bardziej irytująca;). Trochę szkoda, ale nie jest to powód do rozpaczania. Najważniejsze jest to, że rewelacyjny silnik meczowy wreszcie trafi również do pecetowej edycji!

Gra była prezentowana 15 lipca na stadionie Legii w Warszawie przez jej producenta, Iana Jarvisa. Rolę konferansjera wziął na siebie Mateusz Borek, wśród gości poza dziennikarzami znaleźli się również piłkarze – chętnych do zobaczenia gier (prezentowane były zarówno wersje konsolowe, jak i pecetowa) nie brakowało.

Nad komputerową edycją FIFA 11 pracował dedykowany zespół już od dwóch lat. Choć jeszcze zostało parę tygodni prac, już można powiedzieć, że odniósł sukces. Konwersja jest udana – gra jest bardzo płynna, nie ma żadnych problemów ze scrollingiem, co zdarzyło się chyba po raz pierwszy w dziejach serii. Jarvis obiecuje obsługę 35 gamepadów (na klawiaturze też można grać, ale już oczywiście bez korzystania z 360-stopniowego dryblingu), tryby sieciowe również w sieci lokalnej, możliwość rozmów audio podczas gry oraz upload powtórek i screenów do serwera, z którego każdy będzie mógł je sobie pobrać.

Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, można by o niej pisać całe elaboraty albo po prostu stwierdzić, że jest jeszcze przyjemniejsza niż w World Cup – a do tego pozwala zmierzyć się nie tylko reprezentacjami narodowymi, ale i drużynami klubowymi. Niestety liczby i rodzajów trybów jeszcze nie znamy, choć nie należy raczej oczekiwać czegoś więcej niż w konsolowej FIFA 10.

Jak zwykle też EA nie zawodzi jeśli mowa o licencjach. Wszystkie obecne do tej pory ligi i rozgrywki wciąż są w grze, pojawiło się za to o 20% więcej stadionów (niestety nie ma wśród nich polskich). Tomek Jarzębowski z polskiego oddziału Electronic Arts, główny odpowiedzialny za tą serię w Polsce, ma za to inną niespodziankę, której jednak póki co za nic nie chce zdradzić. Chodzi o „twarz” gry w Polsce – wiadomo jedynie, że swojego wizerunku użyczy piłkarz. Ale z jakiego klubu i jakiej narodowości – wciąż nie wiemy.

Na koniec zostawiłem jeszcze coś, co na pewno interesuje wszystkich pecetowców. Na spotkaniu podano też ZALECANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE FIFA 11. Powtórzę: ZALECANE – oznacza to, że minimalne będą jeszcze mniejsze. By cieszyć się zabawą w całej krasie wystarczy bowiem:

procesor dwurdzeniowy 2,4 GHz,
Windows XP/Vista/7
1 GB RAM dla XP i 2 GB dla Vista i 7
karta graficzna 256 MB z SM 3.0 (np. GF 8800 GT)

Prawda, że niewiele?
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline KOLEJORZ 1922

  • Starszy junior
  • *
  • Join Date: Gru 2008
  • location:
  • Wiadomości: 149
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 29.12.2008r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #503 dnia: Lipiec 21, 2010, 11:48:36 »
a mnie niepokoi to: REJESTRACJA lub LOGOWANIE
FC Barcelona & Lech Poznań   F A N

minz

  • Gość
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #504 dnia: Lipiec 21, 2010, 11:49:03 »
To w końcu jakie są te zalecane i minimalne?!
Darko napisałeś, że to są zalecane, a w tych wszystkich artykułach pisze, że to są minimalne. No więc ???
Aha i jeszcze jedno-w tym artykule, który podał darko pisze, że optymalizacja jest dobra, a gra płynna natomaist we wszystkich innych pisze co innego...Swoją drogą co to jest ten scrolling?
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2010, 11:52:46 wysłana przez minz »

Offline KOLEJORZ 1922

  • Starszy junior
  • *
  • Join Date: Gru 2008
  • location:
  • Wiadomości: 149
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 29.12.2008r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #505 dnia: Lipiec 21, 2010, 11:52:46 »
FIFA 11 PL
(PC)

FIFA 11 - nowa definicjacja autentyzmu wirtualnej piłki nożnej

FIFA 11 zredefiniuje autentyczność doznań gracza za sprawą Personality+, nowej opcji odpowiedzialnej za zachowanie się poszczególnych graczy na boisku. Dzięki temu odwzorowane zostaną prawdziwe umiejętności każdego z zawodników.

*Personality+ to ewolucja pozwalająca na dokładne odzwierciedlenie unikatowego stylu każdego z zawodników, dzięki czemu posiadajš oni indywidualną osobowość w grze FIFA 11

*powiedział producent Kaz Makita: Udało nam się opanować silnik gry na tyle, by odzwierciedlić indywidualne zachowania i umiejętności piłkarzy.


Personality+ pozwala na stworzenie bazy danych statystyk zawodników występujących w grze oraz śledzenie ich postępów i umiejętności przy pomocy 36 atrybutów i 57 cech. Marka EA SPORTS FIFA korzysta z sieci 1700 specjalistów rozmieszczonych na całym świecie, zajmujących się obserwacją piłkarzy i tworząc w ten sposób jedną z najbardziej wiarygodnych baz danych na ich temat. Dzięki temu najlepsi zawodnicy będš mogli pokazać swoje rzeczywiste umiejętności. Kaka z Realu Madryt to jeden z najbardziej kreatywnych pomocników, Andres Iniesta z Barcelony świetnie drybluje i kontroluje piłkę, Wayne Rooney z Manchesteru United imponuje siłą i skutecznościa, Giorgio Chielini jest za to twardym jak skała obrońcš. Personality+ spowoduje, że każdy z tych piłkarzy zachowa się na wirtualnym boisku dokładnie tak, jak miałoby to miejsce w rzeczywistości a dzięki nowym modelom postaci ich rozpoznanie będzie jeszcze prostsze. Każdy kibic bez trudu pozna na przykład Petra Cecha.

FIFA 11 wprowadza także system Pro Passing, gdzie skuteczność podań będzie zależna od umiejętności gracza trzymającego pad, a także od sytuacji na boisku i zdolności prowadzonego zawodnika. Przemyślane korzystanie z Pro Passing wiązać się będzie z odpowiednimi profitami, błędne decyzje poskutkują zaś ryzykiem utraty piłki. Ponadto, nowe rodzaje zwodów umożliwią graczowi bezpieczniejszą i bardziej efektywną grę.

*odzwierciedlone indywidualne zachowania i umiejętności piłkarzy
*Personality+, nowa opcja odpowiedzialna za zachowanie się poszczególnych graczy na boisku
*system Pro Passing
*śledzenie postępów i umiejętności przy pomocy 36 atrybutów i 57 cech

a tu pisze o P+ i PP w wersji na PC...hmm dziwne
FC Barcelona & Lech Poznań   F A N

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #506 dnia: Lipiec 21, 2010, 11:54:58 »
To są wymagania zalecane.
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

minz

  • Gość
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #507 dnia: Lipiec 21, 2010, 11:57:32 »
To są wymagania zalecane.
To porównaj sobie te 3-4 artykuły, które dziś się pojawiły. Ja już nie wiem :-\

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #508 dnia: Lipiec 21, 2010, 11:58:12 »
Tutaj wszystko się wyjaśnia żadnego gdybania !!

REJESTRACJA lub LOGOWANIE




FIFA 11 na PC niby podobna, ale jednak inna
Go Back
Marcin Kosman 21.07.2010 11:29 Zapowiedzi PC PlayStation 3 Xbox 360

Z zagadnienia pt. "Czy FIFA 11 na PC będzie taka sama, jak na konsolach?" zrobiła się już istna epopeja. Na szczęście wiemy już dokładnie, jak będzie - zapraszamy do obszernego raportu.

O tym, jaka ta pecetowa FIFA 11 naprawdę będzie, pisaliśmy wielokrotnie. Szukaliśmy powodów, dla których wreszcie miałaby się stać konkurencyjną grą, próbowaliśmy czytać "mowę ciała", ale tak naprawdę wszystko miało się wyjaśnić na spotkaniu z producentami, do którego doszło kilka dni temu na stadionie Legii.

 

Najważniejsza kwestia to silnik - i tu wątpliwości nie ma. FIFA 11 na PC będzie korzystała z engine'u, na którym od lat z powodzeniem śmiga konsolowa wersja. Oznacza to nie tylko świetną grafikę, ale przede wszystkim niezwykle plastyczne zachowanie zawodników i kapitalną animację zagrań. Nawet gdyby reszta gry miałaby wyglądać po staremu, w pecetową Fifkę warto byłoby zagrać choćby z powodu nowego silnika. Na szczęście na tym zmiany się nie kończą.

 

Nie zabraknie jednej z najfajniejszych cech FIFA 10, czyli trybu Virtual Pro. Polega on na stworzeniu swojego zawodnika (co akurat tupetu z głowy nie zrywa), a następnie "zrobieniu z niego ludzi" - umieszczony w klubie czy reprezentacji piłkarz rozwija się, zdobywa nowe umiejętności i robi się coraz lepszym grajkiem. Doświadczenie zdobywa sumiennie wykonując poszczególne elementy piłkarskiego rzemiosła, takie jak podania czy strzały, ale nowe skille możemy zgarnąć również np. wykonując zróżnicowane cieszynki. Jeśli gracze pecetowi nie wiedzą, co to takiego, niebawem sami będą mogli spróbować okazywać radość po zdobytym golu.

 

 

Przed meczem trafimy na plac treningowy, gdzie możemy do woli ostrzelać bramkarza lub potrenować stałe fragmenty gry. Te będzie można zdefiniować - proste menu pozwoli przygotować takie rzuty wolne, jak choćby ten zakończony bramką Javiera Zanettiego w meczu Argentyny z Anglią na MŚ'98 (obczajcie na YouTube). Nie zabraknie pięknych goli z akcji, w czym udział będzie miał drybling 360 stopni - klawiaturowi kopacze, pora przerzucić się na jedyne słuszne urządzenie sterujące, czyli joypada.

 

Czyli co - FIFA 11 będzie świetna na każdej platformie? Pewnie tak, co nie znaczy, że będzie taka sama. Developing obu wersji, pecetowej i konsolowej, zaczął się z tego samego punktu - na bazie FIFA 10 i World Cupa 2010, choć nad pecetową prace trwają już od 2 lat. Ale teamy developerskie podążyły własnymi ścieżkami. Efekt jest taki, że obie wersje będą miały inny zestaw charakterystycznych cech, które powstały w wyniku dwóch procesów produkcyjnych. Problem jest taki, że nie wiemy, czym wersja pecetowa będzie się wyróżniać (poza graniem po LAN-ie i obsługą VOIP) się wyróżniać. Ta na konsole zapowiada się doskonale, o czym pisałem w raporcie z pobytu w siedzibie EA Sports - Personality+, tworzenie własnych przyśpiewek stadionowych czy system podań Pro Passing wniosą wiele do mocnego już gameplayu.

 

Wniosek? FIFA 11 na PC zapowiada się na razie jak konsolowa FIFA 10. Oczywiście z zaktualizowanymi składami (30 lig, 500 zespołów, 15000 zawodników), ale mimo wszystko bez elementów, które zapowiadają się smakowicie w wersji na PS3 i X360. Przynajmniej na razie nic o nich nie wiemy. W końcu nie zająknięto się choćby o trybach gry - tą wiedzą autorzy mają się podzielić na Gamescomie albo tuż przed nim. Póki co wypada się cieszyć, ale radością umiarkowaną - bo FIFA 11 na PC niewątpliwie będzie lepsza niż rok temu, ale wygląda na to, że nadal będzie odstawać od konsolowej.

 

O tym, jaka ta pecetowa FIFA 11 naprawdę będzie, pisaliśmy wielokrotnie. Szukaliśmy powodów, dla których wreszcie miałaby się stać konkurencyjną grą, próbowaliśmy czytać "mowę ciała", ale tak naprawdę wszystko miało się wyjaśnić na spotkaniu z producentami, do którego doszło kilka dni temu na stadionie Legii.

 

Najważniejsza kwestia to silnik - i tu wątpliwości nie ma. FIFA 11 na PC będzie korzystała z engine'u, na którym od lat z powodzeniem śmiga konsolowa wersja. Oznacza to nie tylko świetną grafikę, ale przede wszystkim niezwykle plastyczne zachowanie zawodników i kapitalną animację zagrań. Nawet gdyby reszta gry miałaby wyglądać po staremu, w pecetową Fifkę warto byłoby zagrać choćby z powodu nowego silnika. Na szczęście na tym zmiany się nie kończą.

 

Nie zabraknie jednej z najfajniejszych cech FIFA 10, czyli trybu Virtual Pro. Polega on na stworzeniu swojego zawodnika (co akurat tupetu z głowy nie zrywa), a następnie "zrobieniu z niego ludzi" - umieszczony w klubie czy reprezentacji piłkarz rozwija się, zdobywa nowe umiejętności i robi się coraz lepszym grajkiem. Doświadczenie zdobywa sumiennie wykonując poszczególne elementy piłkarskiego rzemiosła, takie jak podania czy strzały, ale nowe skille możemy zgarnąć również np. wykonując zróżnicowane cieszynki. Jeśli gracze pecetowi nie wiedzą, co to takiego, niebawem sami będą mogli spróbować okazywać radość po zdobytym golu.

 

 

Przed meczem trafimy na plac treningowy, gdzie możemy do woli ostrzelać bramkarza lub potrenować stałe fragmenty gry. Te będzie można zdefiniować - proste menu pozwoli przygotować takie rzuty wolne, jak choćby ten zakończony bramką Javiera Zanettiego w meczu Argentyny z Anglią na MŚ'98 (obczajcie na YouTube). Nie zabraknie pięknych goli z akcji, w czym udział będzie miał drybling 360 stopni - klawiaturowi kopacze, pora przerzucić się na jedyne słuszne urządzenie sterujące, czyli joypada.

 

Czyli co - FIFA 11 będzie świetna na każdej platformie? Pewnie tak, co nie znaczy, że będzie taka sama. Developing obu wersji, pecetowej i konsolowej, zaczął się z tego samego punktu - na bazie FIFA 10 i World Cupa 2010, choć nad pecetową prace trwają już od 2 lat. Ale teamy developerskie podążyły własnymi ścieżkami. Efekt jest taki, że obie wersje będą miały inny zestaw charakterystycznych cech, które powstały w wyniku dwóch procesów produkcyjnych. Problem jest taki, że nie wiemy, czym wersja pecetowa będzie się wyróżniać (poza graniem po LAN-ie i obsługą VOIP) się wyróżniać. Ta na konsole zapowiada się doskonale, o czym pisałem w raporcie z pobytu w siedzibie EA Sports - Personality+, tworzenie własnych przyśpiewek stadionowych czy system podań Pro Passing wniosą wiele do mocnego już gameplayu.

 

Wniosek? FIFA 11 na PC zapowiada się na razie jak konsolowa FIFA 10. Oczywiście z zaktualizowanymi składami (30 lig, 500 zespołów, 15000 zawodników), ale mimo wszystko bez elementów, które zapowiadają się smakowicie w wersji na PS3 i X360. Przynajmniej na razie nic o nich nie wiemy. W końcu nie zająknięto się choćby o trybach gry - tą wiedzą autorzy mają się podzielić na Gamescomie albo tuż przed nim. Póki co wypada się cieszyć, ale radością umiarkowaną - bo FIFA 11 na PC niewątpliwie będzie lepsza niż rok temu, ale wygląda na to, że nadal będzie odstawać od konsolowej.

 


Man UTD FOREVER

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #509 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:02:18 »
Tutaj wszystko się wyjaśnia żadnego gdybania !!

REJESTRACJA lub LOGOWANIE




FIFA 11 na PC niby podobna, ale jednak inna
Go Back
Marcin Kosman 21.07.2010 11:29 Zapowiedzi PC PlayStation 3 Xbox 360

Z zagadnienia pt. "Czy FIFA 11 na PC będzie taka sama, jak na konsolach?" zrobiła się już istna epopeja. Na szczęście wiemy już dokładnie, jak będzie - zapraszamy do obszernego raportu.

O tym, jaka ta pecetowa FIFA 11 naprawdę będzie, pisaliśmy wielokrotnie. Szukaliśmy powodów, dla których wreszcie miałaby się stać konkurencyjną grą, próbowaliśmy czytać "mowę ciała", ale tak naprawdę wszystko miało się wyjaśnić na spotkaniu z producentami, do którego doszło kilka dni temu na stadionie Legii.

 

Najważniejsza kwestia to silnik - i tu wątpliwości nie ma. FIFA 11 na PC będzie korzystała z engine'u, na którym od lat z powodzeniem śmiga konsolowa wersja. Oznacza to nie tylko świetną grafikę, ale przede wszystkim niezwykle plastyczne zachowanie zawodników i kapitalną animację zagrań. Nawet gdyby reszta gry miałaby wyglądać po staremu, w pecetową Fifkę warto byłoby zagrać choćby z powodu nowego silnika. Na szczęście na tym zmiany się nie kończą.

 

Nie zabraknie jednej z najfajniejszych cech FIFA 10, czyli trybu Virtual Pro. Polega on na stworzeniu swojego zawodnika (co akurat tupetu z głowy nie zrywa), a następnie "zrobieniu z niego ludzi" - umieszczony w klubie czy reprezentacji piłkarz rozwija się, zdobywa nowe umiejętności i robi się coraz lepszym grajkiem. Doświadczenie zdobywa sumiennie wykonując poszczególne elementy piłkarskiego rzemiosła, takie jak podania czy strzały, ale nowe skille możemy zgarnąć również np. wykonując zróżnicowane cieszynki. Jeśli gracze pecetowi nie wiedzą, co to takiego, niebawem sami będą mogli spróbować okazywać radość po zdobytym golu.

 

 

Przed meczem trafimy na plac treningowy, gdzie możemy do woli ostrzelać bramkarza lub potrenować stałe fragmenty gry. Te będzie można zdefiniować - proste menu pozwoli przygotować takie rzuty wolne, jak choćby ten zakończony bramką Javiera Zanettiego w meczu Argentyny z Anglią na MŚ'98 (obczajcie na YouTube). Nie zabraknie pięknych goli z akcji, w czym udział będzie miał drybling 360 stopni - klawiaturowi kopacze, pora przerzucić się na jedyne słuszne urządzenie sterujące, czyli joypada.

 

Czyli co - FIFA 11 będzie świetna na każdej platformie? Pewnie tak, co nie znaczy, że będzie taka sama. Developing obu wersji, pecetowej i konsolowej, zaczął się z tego samego punktu - na bazie FIFA 10 i World Cupa 2010, choć nad pecetową prace trwają już od 2 lat. Ale teamy developerskie podążyły własnymi ścieżkami. Efekt jest taki, że obie wersje będą miały inny zestaw charakterystycznych cech, które powstały w wyniku dwóch procesów produkcyjnych. Problem jest taki, że nie wiemy, czym wersja pecetowa będzie się wyróżniać (poza graniem po LAN-ie i obsługą VOIP) się wyróżniać. Ta na konsole zapowiada się doskonale, o czym pisałem w raporcie z pobytu w siedzibie EA Sports - Personality+, tworzenie własnych przyśpiewek stadionowych czy system podań Pro Passing wniosą wiele do mocnego już gameplayu.

 

Wniosek? FIFA 11 na PC zapowiada się na razie jak konsolowa FIFA 10. Oczywiście z zaktualizowanymi składami (30 lig, 500 zespołów, 15000 zawodników), ale mimo wszystko bez elementów, które zapowiadają się smakowicie w wersji na PS3 i X360. Przynajmniej na razie nic o nich nie wiemy. W końcu nie zająknięto się choćby o trybach gry - tą wiedzą autorzy mają się podzielić na Gamescomie albo tuż przed nim. Póki co wypada się cieszyć, ale radością umiarkowaną - bo FIFA 11 na PC niewątpliwie będzie lepsza niż rok temu, ale wygląda na to, że nadal będzie odstawać od konsolowej.

 

O tym, jaka ta pecetowa FIFA 11 naprawdę będzie, pisaliśmy wielokrotnie. Szukaliśmy powodów, dla których wreszcie miałaby się stać konkurencyjną grą, próbowaliśmy czytać "mowę ciała", ale tak naprawdę wszystko miało się wyjaśnić na spotkaniu z producentami, do którego doszło kilka dni temu na stadionie Legii.

 

Najważniejsza kwestia to silnik - i tu wątpliwości nie ma. FIFA 11 na PC będzie korzystała z engine'u, na którym od lat z powodzeniem śmiga konsolowa wersja. Oznacza to nie tylko świetną grafikę, ale przede wszystkim niezwykle plastyczne zachowanie zawodników i kapitalną animację zagrań. Nawet gdyby reszta gry miałaby wyglądać po staremu, w pecetową Fifkę warto byłoby zagrać choćby z powodu nowego silnika. Na szczęście na tym zmiany się nie kończą.

 

Nie zabraknie jednej z najfajniejszych cech FIFA 10, czyli trybu Virtual Pro. Polega on na stworzeniu swojego zawodnika (co akurat tupetu z głowy nie zrywa), a następnie "zrobieniu z niego ludzi" - umieszczony w klubie czy reprezentacji piłkarz rozwija się, zdobywa nowe umiejętności i robi się coraz lepszym grajkiem. Doświadczenie zdobywa sumiennie wykonując poszczególne elementy piłkarskiego rzemiosła, takie jak podania czy strzały, ale nowe skille możemy zgarnąć również np. wykonując zróżnicowane cieszynki. Jeśli gracze pecetowi nie wiedzą, co to takiego, niebawem sami będą mogli spróbować okazywać radość po zdobytym golu.

 

 

Przed meczem trafimy na plac treningowy, gdzie możemy do woli ostrzelać bramkarza lub potrenować stałe fragmenty gry. Te będzie można zdefiniować - proste menu pozwoli przygotować takie rzuty wolne, jak choćby ten zakończony bramką Javiera Zanettiego w meczu Argentyny z Anglią na MŚ'98 (obczajcie na YouTube). Nie zabraknie pięknych goli z akcji, w czym udział będzie miał drybling 360 stopni - klawiaturowi kopacze, pora przerzucić się na jedyne słuszne urządzenie sterujące, czyli joypada.

 

Czyli co - FIFA 11 będzie świetna na każdej platformie? Pewnie tak, co nie znaczy, że będzie taka sama. Developing obu wersji, pecetowej i konsolowej, zaczął się z tego samego punktu - na bazie FIFA 10 i World Cupa 2010, choć nad pecetową prace trwają już od 2 lat. Ale teamy developerskie podążyły własnymi ścieżkami. Efekt jest taki, że obie wersje będą miały inny zestaw charakterystycznych cech, które powstały w wyniku dwóch procesów produkcyjnych. Problem jest taki, że nie wiemy, czym wersja pecetowa będzie się wyróżniać (poza graniem po LAN-ie i obsługą VOIP) się wyróżniać. Ta na konsole zapowiada się doskonale, o czym pisałem w raporcie z pobytu w siedzibie EA Sports - Personality+, tworzenie własnych przyśpiewek stadionowych czy system podań Pro Passing wniosą wiele do mocnego już gameplayu.

 

Wniosek? FIFA 11 na PC zapowiada się na razie jak konsolowa FIFA 10. Oczywiście z zaktualizowanymi składami (30 lig, 500 zespołów, 15000 zawodników), ale mimo wszystko bez elementów, które zapowiadają się smakowicie w wersji na PS3 i X360. Przynajmniej na razie nic o nich nie wiemy. W końcu nie zająknięto się choćby o trybach gry - tą wiedzą autorzy mają się podzielić na Gamescomie albo tuż przed nim. Póki co wypada się cieszyć, ale radością umiarkowaną - bo FIFA 11 na PC niewątpliwie będzie lepsza niż rok temu, ale wygląda na to, że nadal będzie odstawać od konsolowej.

 
Pod tym tekstem twój piękny komentarz.
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #510 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:05:27 »
Mega Zapowiedź od Gry Online
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

minz

  • Gość
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #511 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:05:44 »
Kur*a jak wy czytacie? Chodzi o wymagania, a nie o artykuły ze zmianami gameplay'a, bo to pisze wszędzie i już chyba z 7 takich tekstów przeczytałem, a w wakacje jakoś specjalnie czytać to mi się nie chce. Tam NIC nie pisze o wymaganiach.
I dlatego pytam się chyba po raz 5 czy 6, a inni na pewno też są ciekawi:dlaczego w 1 artykule pisze, że te wymagania są zalecane, a w innym, że minimalne???
Czytajcie wszystko, a nie tylko 1 i ostatnie zdanie to będziecie wiedzieć, jak odpowiedzieć na pytanie.

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #512 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:05:57 »
oczywiście że mój hehe...ale coś nie tak z tym komentarzem hehe ;DxD?


Man UTD FOREVER

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #513 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:18:26 »
Kur*a jak wy czytacie? Chodzi o wymagania, a nie o artykuły ze zmianami gameplay'a, bo to pisze wszędzie i już chyba z 7 takich tekstów przeczytałem, a w wakacje jakoś specjalnie czytać to mi się nie chce. Tam NIC nie pisze o wymaganiach.
I dlatego pytam się chyba po raz 5 czy 6, a inni na pewno też są ciekawi:dlaczego w 1 artykule pisze, że te wymagania są zalecane, a w innym, że minimalne???
Czytajcie wszystko, a nie tylko 1 i ostatnie zdanie to będziecie wiedzieć, jak odpowiedzieć na pytanie.
Są to wymagania zalecane.Tylko w 1, 2 amatorskich artykułach ktoś napisał, że są to wymagania minimalne, ale ja tam wieżę CD-Action, Gry Online czy chociaż FIFA polonia, te strony zgodnie twierdzą, że wymagania podane przez EA są ZALECANYMI.
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

minz

  • Gość
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #514 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:19:50 »
No dobra, a co z tą optymalizacją(bo co nam po wymaganiach skoro optymalizacja będzie zjebana patrz. GTA IV >:() i co to jest ten scrolling?(po nazwie to się tylko domyślać mogę :P)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2010, 12:23:25 wysłana przez minz »

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #515 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:34:01 »
No dobra, a co z tą optymalizacją(bo co nam po wymaganiach skoro optymalizacja będzie ****ana patrz. GTA IV >:() i co to jest ten scrolling?(po nazwie to się tylko domyślać mogę :P)
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline Martinso

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lip 2008
  • location: Szczecin
  • Wiadomości: 1105
  • Dostał Piw: 8
  • Na forum od: 16.07.2008r.
    • Status GG
  • Gram w: PES 2016
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #516 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:39:47 »
UWAGA !!!! WYMAGANIA FIFY 11 JUŻ ZNANE !!!!!!!!

-> REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #517 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:43:55 »
UWAGA !!!! WYMAGANIA FIFY 11 JUŻ ZNANE !!!!!!!!

-> REJESTRACJA lub LOGOWANIE

żartujesz sobie ? hahaha a o czym m y gadamy tutaj przez 15 ostatnich stron


Man UTD FOREVER

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #518 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:44:19 »
UWAGA !!!! WYMAGANIA FIFY 11 JUŻ ZNANE !!!!!!!!

-> REJESTRACJA lub LOGOWANIE
Ty to masz zapłon :D
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline $RMF$

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2008
  • location: Bielawa
  • Wiadomości: 1412
  • Dostał Piw: 8
  • Na forum od: 07.11.2008r.
  • Im dłużej my przy piłce, tym krócej oni.
  • Gram w: ...
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #519 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:51:18 »
Fifa 11 PC



Oficjalne zalecane wymagania FIFY 11:
 
- Procesor - Core 2 Duo 2.4 GHz
- 1 GB RAM dla Windows XP (2 GB Vista, Windows 7)
- Karta graficzna 256 MB obsługująca Shader Model 3.0 (Radeon HD 3870 / GeForce 8800 GT lub lepsza)
 
Twórcy nie ujawnili minimalnych wymagań sprzętowych, ale zdradzili, że najsłabszy procesor na którym FIFA 11 ruszy musi mieć co najmniej 1.8 GHz.

REJESTRACJA lub LOGOWANIE
REJESTRACJA lub LOGOWANIE

<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=2d7753d010a4254580c7b1a20b71be35&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=2d7753d010a4254580c7b1a20b71be35&amp;action=login">LOGOWANIE</a>
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2010, 12:56:47 wysłana przez RealMadrytFan:) $$$ »
<iframe frameborder="0" width="790" height="600" scrolling="auto" src=" REJESTRACJA lub LOGOWANIE" title="Psychologiczne Gierki"></iframe>

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #519 dnia: Lipiec 21, 2010, 12:51:18 »