Autor Wątek: FIFA 11 przed premierą INFO  (Przeczytany 249632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

minz

  • Gość
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #800 dnia: Sierpień 02, 2010, 13:17:03 »
Cesc w dziale Hydepark nabijanie postów jest wyłączone.
Macie jakieś informacje o Fifie?

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #801 dnia: Sierpień 02, 2010, 13:34:33 »
na razie nic nowego ale wiadomo że na 10000 % pojawi się oficjalny gameplay fify na konsole ,ale nie wiadomo czy na pc !

ehh czego fifie brakuje to licencjonowanej ligi mistrzów ! ale  za nie długo na pewno będzie !


Man UTD FOREVER

Offline eMeK

  • Trener
  • *****
  • Join Date: Mar 2009
  • location: Poznań
  • Wiadomości: 638
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.03.2009r.
  • Gram w: ...
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #802 dnia: Sierpień 02, 2010, 13:40:14 »
Licencjonowana Liga Mistrzow.. i tak jest liga mistrzow w Fifie tyle, ze bez tej otoczki calej, bez jej hymnu. Do czego to potrzebne to ja nie wiem, wazne, ze kluby maja licencje :)

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #803 dnia: Sierpień 02, 2010, 13:41:35 »
no właśnie ta całą otoczka by się przydała było by ciekawiej ,ale ja się ciesze ze w końcu będzie kariera nówka ,i będzie świetnie !! ahh ,jeszcze PP i P+ i kurde wszystko ahhh już nie mogę sie doczekać ,tego gameplaya a potem gamescom ,a potem czekać na demo i na premiere !!


Man UTD FOREVER

Offline bodzioMILAN

  • III - ligowiec
  • ***
  • Join Date: Cze 2009
  • location: Bytów
  • Wiadomości: 293
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 06.06.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #804 dnia: Sierpień 02, 2010, 13:57:54 »
kiedy ten oficjalny gameplay?

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Autor wątku
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #805 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:24:36 »
Ciekawy tekst o FIFIE
źródło: REJESTRACJA lub LOGOWANIE
Well its time for another article guys and under the spot light this time is EA’s other flag-ship feature for Fifa11, Personality+. The series has been crying out for more feeling and individuality for some time now and it’s great that EA have finally acted.

However, there is another side to personality that’s far more dependant on the community and the way we play.

Find out what that means, after the jump.

Personality Added

Personality has always been something that EA have struggled to inject in to the Fifa series and for me it’s been one of the games biggest deficiencies over the last few years. As the engine revamped between 2008 and 2009 personality seemed to get lost amongst the more technical upgrades like the now bedded in 360 degree dribbling. As it turns out personality may have been lost but it was never forgotten.

Meanwhile, Fifa’s rival PES was going through problems of it own. One thing you could always rely on with Konami’s stuttering series though, was the games personality. No one can really seem to put their finger on why personality stands out so much in PES but it does and with aplomb.

So this year EA are trying to bridge that gap with the aptly named Personality+. As some of you will know I’m not a huge fan of these tag-line names but it’s the idea and implementation which are most important.

Personality+ this year takes in a huge spectrum of traits, features and behaviour and the affect it has on Fifa’s player individuality is there for all to see. The uniformity of previous games is now gone with players really looking and feeling like the real McCoy. From the diminutive Aaron Lennon to the gangly Peter Crouch, the game now covers it all and the attention to detail is at times, staggering. I really can’t stress enough the difference the new player models have made to Fifa’s visual impact.

The personality also extends to player behaviour too with the idle Dimitar Berbatov a shadow of his rampant, enthusiastic team mate Wayne Rooney. You’ll also notice a greater urgency for attack minded players to get up and support with Danny Alves in particular a constant menace from right back. The defensive behaviour hasn’t been forgotten either. You’ll now see Fifa10’s huge midfield gaps instantly plugged by defensive generals like Cambiasso or Alex Song who now patrol with purpose.

My one and only concern with Personality+ is with how far it goes. Not in terms of overall features or behaviour but in terms of its effects on the lower leagues. Fifa’s player database is huge and there will always be an inevitable focus on the crème de la crème but EA neglect the lower leagues again this year at their peril. It will be some feat if EA do manage to scale Personality+ so that it affects every level of Fifa’s vast player database but I’m afraid only time, will tell.

So that’s EA’s side of the bargain kept Personality+ is in, but what about us the gamers? After all once Fifa11 hits the shelves it will be us in control not EA and with that power comes great responsibility.

The community has been a-wash with discontent over the last year mainly down to a few key exploits which are very well-known, so I won’t bother going over them again. But were these problems down to deficiencies in the games design, or our own player behaviour?

The short answer is both. EA needed to do a lot more to minimise the potential for exploits in Fifa’s code, simply through miss-use. Thankfully they are starting to do this, however it will always be a continual process. The community needs to take on some of the responsibility as well though because at the end of the day, we were the ones in control and we were the ones making all the choices.

Personality may be a part the games core design now but for a truly great Fifa experience it’s the personality we put in from behind the controller that’s going to be most important. How you take on and use the new features Fifa11 offers up will ultimately determine the amount of feeling and joy you get from it.

The game is a much more balanced affair this time round and what that does is open up a whole world of tactics and systems that you can potentially employ. You’re no longer bound by the strength and speed attributes which were so crucial to victory in Fifa10. That gives us all the opportunity to do something different this year and finally shake off the bad habits we’ve picked up from previous games for good. We just need to make a conscious choice as a community that simulation is what we want and to all play in a manner that reflects that.

For the first time ever in a Fifa game that I can remember the emphasis on style and personality is going to be firmly placed upon our shoulders. The games design will enhance and guide our journey but Fifa11 is essentially a blank canvass waiting to be composed. All we need to do is embrace it and use the gameplay engine to its full potential though sensible and realistic choices.

The community and the development team will always be on a close knit journey when it comes to improving Fifa but with something as abstract as personality the partnership has to be tighter than ever. The barometer for Fifa11’s success is firmly in our hands this year and Personality+ will be where the battle for simulation is won or lost.

We’re the ones in control so let’s stamp our own personality on Fifa11.

REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline sharqu

  • III - ligowiec
  • ***
  • Join Date: Maj 2009
  • location:
  • Wiadomości: 285
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 18.05.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #806 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:30:31 »
czyli co? bo nie chcemi sie czytac a przedwe wszystkim myslec xD

Offline cube

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Sie 2008
  • location: Londyn
  • Wiadomości: 711
  • Dostał Piw: 6
  • Na forum od: 11.08.2008r.
  • Gram w: ...
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #807 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:34:28 »
ej a na PC będą te wszystkie triki jak na konsoli? bo jak oglądam na yt to szczena opada(w pesie, to co robią piłkarze, to jest do d*** nie podobne, nawet zwyczajne przekładanie nóg nad piłką jest źle zrobione i widać błędy animacji)

C2Q Q6600 4x2.4GHz;Gigabyte S-series;Gigabyte GF GTX260 896MB;4GB DDR2 OCZ 800Mhz;Samsung 320GB, OCZ 600W;DVD LG;MODECOM STEP

Offline Juvens

  • Amator
  • *
  • Join Date: Wrz 2005
  • location:
  • Wiadomości: 24
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 17.09.2005r.
    • http://pes4.ma.cx/
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #808 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:36:26 »
ej a na PC będą te wszystkie triki jak na konsoli? bo jak oglądam na yt to szczena opada(w pesie, to co robią piłkarze, to jest do d*** nie podobne, nawet zwyczajne przekładanie nóg nad piłką jest źle zrobione i widać błędy animacji)
Tak będą.

Offline sharqu

  • III - ligowiec
  • ***
  • Join Date: Maj 2009
  • location:
  • Wiadomości: 285
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 18.05.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #809 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:45:50 »
ooo tak, bedzie trikowanie na ekranie XD

Offline Juvens

  • Amator
  • *
  • Join Date: Wrz 2005
  • location:
  • Wiadomości: 24
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 17.09.2005r.
    • http://pes4.ma.cx/
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #810 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:47:42 »
No ja już kupuję dobrego pada :D

Offline pol3349

  • Amator
  • *
  • Join Date: Gru 2009
  • location:
  • Wiadomości: 4
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 26.12.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #811 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:51:11 »
Pisza glownie o Personality+ , wiec mowa tu o wersji konsolowej. Ogolnie to koles zauwaza, ze w PESie ten element byl zawsze bardzo dobrze zrobiony i teraz staraja sie go zrobic w podobny soposob w FIFIE. Ogolnie swietne jest to, ze ludzie z EA wiedza gdzie gra nie jest dostatecznie dobra, potrafia sie do tego przyznac i poprawiaja te elementy gry. Osobiscie zgadzam sie z tym w 100% bo wlasnie to male zroznicowanie mozliwosci poszczegolnych zawodnikow i wplyw ich atrybutow na gre byl najwieksza bolonczka FIFY. Gdy gralo sie najlepszymi zespolami to bylo ok, wszystko wygladalo ladnie, gra wygladalo dosc realistycznie.(pisze oczywiscie o FIFA10 PS3) Jednak gra slabszymi zespolami wygladala bardzo podobnie, tzn nie trzeba bylo szukac innych soposbow gry. A jezeli chodzi o atrybuty zawodnikow to najlepiej byloby miec dziesieciu Ronaldinho i graloby sie bardzo dobrze. To musza diametralnie zmienic. Mam nadzieje, ze w wersji PC mimo braku tego Personality + te zmiany rowniez beda wprowadzone tylko troche w innej formie.

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #812 dnia: Sierpień 02, 2010, 15:23:31 »
Pisza glownie o Personality+ , wiec mowa tu o wersji konsolowej. Ogolnie to koles zauwaza, ze w PESie ten element byl zawsze bardzo dobrze zrobiony i teraz staraja sie go zrobic w podobny soposob w FIFIE. Ogolnie swietne jest to, ze ludzie z EA wiedza gdzie gra nie jest dostatecznie dobra, potrafia sie do tego przyznac i poprawiaja te elementy gry. Osobiscie zgadzam sie z tym w 100% bo wlasnie to male zroznicowanie mozliwosci poszczegolnych zawodnikow i wplyw ich atrybutow na gre byl najwieksza bolonczka FIFY. Gdy gralo sie najlepszymi zespolami to bylo ok, wszystko wygladalo ladnie, gra wygladalo dosc realistycznie.(pisze oczywiscie o FIFA10 PS3) Jednak gra slabszymi zespolami wygladala bardzo podobnie, tzn nie trzeba bylo szukac innych soposbow gry. A jezeli chodzi o atrybuty zawodnikow to najlepiej byloby miec dziesieciu Ronaldinho i graloby sie bardzo dobrze. To musza diametralnie zmienic. Mam nadzieje, ze w wersji PC mimo braku tego Personality + te zmiany rowniez beda wprowadzone tylko troche w innej formie.

tak w pc będzie ale  to ,"lekko "pokazane" to P+ ,a to porównanie do pesa to że tylko piszą tam że ,pes ma dobre twarze ,bardzo dobrze odwzorowane ,bo to P+ to jeszcze będzie  wchodzi mruganie ,takie dup-rele ,i np że cr9 będzie sie poruszał strzelał jak ronaldo, a messi jak messi rooney jak rooney ,tego pes nie ma i raczej mieć nie będzie xD itp itd , i w końcu te twarze ahhhh ,w końcu będą wyglądać jak ludzie !!  nawet jak talenty znajdę to te twarze mają  być ludzkie  !! ajjj
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2010, 15:26:27 wysłana przez ★Aveiro★ »


Man UTD FOREVER

Bugi7

  • Gość
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #813 dnia: Sierpień 02, 2010, 15:33:24 »
a co z tym trybem managerskim?
sa jakieś nowości?

Offline $RMF$

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2008
  • location: Bielawa
  • Wiadomości: 1412
  • Dostał Piw: 8
  • Na forum od: 07.11.2008r.
  • Im dłużej my przy piłce, tym krócej oni.
  • Gram w: ...
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #814 dnia: Sierpień 02, 2010, 15:51:15 »
a co z tym trybem managerskim?
sa jakieś nowości?

Ma być całkowicie nowy tyle wiadomo
<iframe frameborder="0" width="790" height="600" scrolling="auto" src=" REJESTRACJA lub LOGOWANIE" title="Psychologiczne Gierki"></iframe>

Offline pol3349

  • Amator
  • *
  • Join Date: Gru 2009
  • location:
  • Wiadomości: 4
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 26.12.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #815 dnia: Sierpień 02, 2010, 15:54:29 »
Nie wiem czy dobrze rozumiem to personality+ bo oczywiscie fajnie, ze zawodnicy beda mieli charakterystyczne ruchy, ze graficznie bedzie wieksze zroznicowanie itp ale to sa tylko dodatki. Wydaje mi sie, ze czytalem tez gdzies na temat zachowania zawodnikow, charakterystycznego sposobu gry. Czyli takie cos co probowali wprowadzic w PES 2010 poprzez te karty odzwierciedlajace specyficzne zagrania/sposob gry, pomysl byl swietny ale efekt byl sredni. Mam nadzieje wiec, ze gdy np. komputer bedzie kontrolowal Messiego to ten bedzie czesciej wchodzil w drybling, ze Xavi bedzie popisywal sie swietnymi podaniami, Robben bedzie staral schodzic do srodka i oddac strzal itd. To wlasnie takie charakterystyczne zachowania zawodnikow tworza swietny klimat i zwiekszaja realizm rozgrywki. Mam nadzieje, ze bedzie to wprowadzone w ramach tego personality + i bedzie dobrze dzialalo.

Offline $RMF$

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2008
  • location: Bielawa
  • Wiadomości: 1412
  • Dostał Piw: 8
  • Na forum od: 07.11.2008r.
  • Im dłużej my przy piłce, tym krócej oni.
  • Gram w: ...
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #816 dnia: Sierpień 02, 2010, 15:59:10 »
Nie wiem czy dobrze rozumiem to personality+ bo oczywiscie fajnie, ze zawodnicy beda mieli charakterystyczne ruchy, ze graficznie bedzie wieksze zroznicowanie itp ale to sa tylko dodatki. Wydaje mi sie, ze czytalem tez gdzies na temat zachowania zawodnikow, charakterystycznego sposobu gry. Czyli takie cos co probowali wprowadzic w PES 2010 poprzez te karty odzwierciedlajace specyficzne zagrania/sposob gry, pomysl byl swietny ale efekt byl sredni. Mam nadzieje wiec, ze gdy np. komputer bedzie kontrolowal Messiego to ten bedzie czesciej wchodzil w drybling, ze Xavi bedzie popisywal sie swietnymi podaniami, Robben bedzie staral schodzic do srodka i oddac strzal itd. To wlasnie takie charakterystyczne zachowania zawodnikow tworza swietny klimat i zwiekszaja realizm rozgrywki. Mam nadzieje, ze bedzie to wprowadzone w ramach tego personality + i bedzie dobrze dzialalo.

P+ powalilo mi się z PP

Personality+ pozwala na stworzenie bazy danych statystyk zawodników występujących w grze oraz śledzenie ich postępów i umiejętności przy pomocy 36 atrybutów i 57 cech. Marka EA SPORTS FIFA korzysta z sieci 1700 specjalistów rozmieszczonych na całym świecie, zajmujących się obserwacją piłkarzy i tworząc w ten sposób jedną z najbardziej wiarygodnych baz danych na ich temat. Dzięki temu najlepsi zawodnicy będą mogli pokazać swoje rzeczywiste umiejętności. Kaka z Realu Madryt to jeden z najbardziej kreatywnych pomocników, Andres Iniesta z Barcelony świetnie drybluje i kontroluje piłkę, Wayne Rooney z Manchesteru United imponuje siłą i skutecznościa, Giorgio Chielini jest za to twardym jak skała obrońcą. Personality+ spowoduje, że każdy z tych piłkarzy zachowa się na wirtualnym boisku dokładnie tak, jak miałoby to miejsce w rzeczywistości a dzięki nowym modelom postaci ich rozpoznanie będzie jeszcze prostsze. Każdy kibic bez trudu pozna na przykład Julio Cesara albo Ikera Casillasa.

FIFA 11wprowadzi także system Pro Passing, gdzie skuteczność podań będzie zależna od umiejętności gracza trzymającego pad, a także od sytuacji na boisku i zdolności prowadzonego zawodnika. Przemyślane korzystanie z Pro Passing wiązać się będzie z odpowiednimi profitami, błędne decyzje poskutkują zaś ryzykiem utraty piłki. Ponadto, nowe rodzaje zwodów umożliwią graczowi bezpieczniejszą i bardziej efektywną grę.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tryb menadżerski

Pozwala on przeżyć całą karierę piłkarza, grającego menadżera czy menadżera, który nie wybiega na boisko.

Całkowicie od nowa zbudowano także system transferów. Przeprowadzane przy jego pomocy negocjacje składają się z dwóch etapów, w których najpierw rozmawiamy z klubem, a dopiero potem z samym piłkarzem, którego chcemy zatrudnić. Zmianie ulec ma także interfejs, z którego będziemy korzystać w trybie kariery. Ma on przypominać serwisy informacyjne, a na dodatek umożliwiać odszukiwanie piłkarzy chociażby po ich atrybutach. Ważną rolę w grze odgrywać ma także kalendarz umożliwiający planowanie naszych kolejnych posunięć.

Z innych nowości, zmieniony został system kontuzji. Teraz urazy będą dzielić się na lekkie (nie wpływają na możliwość gry), przeciętne (krótkie wykluczenie z rozgrywek) i poważne, które wykluczą naszego zawodnika na wiele miesięcy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Piłkarze w FIFIE 11 obdarzeni są też punktami working rate, które plasują ich meczową pracowitość na poziomie low, medium albo high. Taki podział sprawia, że niektórzy z zawodników są bardziej agresywni w odbiorze i częściej wracają po utraconą piłkę, inni zaś czekają pasywnie na rozwój akcji.

Ciała sportowców składają się ze 130 osobno animowanych elementów. Poprawie uległ wygląd bioder, kolan, łokci i szyi poszczególnych graczy

Dopracowano także stroje zawodników – gra pozwala wybierać spośród trzech stopni długości getrów, a podczas gry w zimowej pogodzie, poza proporcjonalnie dobranymi koszulkami i spodenkami, piłkarze noszą także dodatkową parę lycrów.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2010, 16:25:15 wysłana przez RealMadrytFan:) $$$ »
<iframe frameborder="0" width="790" height="600" scrolling="auto" src=" REJESTRACJA lub LOGOWANIE" title="Psychologiczne Gierki"></iframe>

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #817 dnia: Sierpień 02, 2010, 16:11:09 »
W skrócie w P+ chodzi o to że Xavi będzie potrafił celnie podać a Dudka już nie ;)


Tryb menadżerski

Pozwala on przeżyć całą karierę piłkarza, grającego menadżera czy menadżera, który nie wybiega na boisko.

Całkowicie od nowa zbudowano także system transferów. Przeprowadzane przy jego pomocy negocjacje składają się z dwóch etapów, w których najpierw rozmawiamy z klubem, a dopiero potem z samym piłkarzem, którego chcemy zatrudnić. Zmianie ulec ma także interfejs, z którego będziemy korzystać w trybie kariery. Ma on przypominać serwisy informacyjne, a na dodatek umożliwiać odszukiwanie piłkarzy chociażby po ich atrybutach. Ważną rolę w grze odgrywać ma także kalendarz umożliwiający planowanie naszych kolejnych posunięć.

Z innych nowości, zmieniony został system kontuzji. Teraz urazy będą dzielić się na lekkie (nie wpływają na możliwość gry), przeciętne (krótkie wykluczenie z rozgrywek) i poważne, które wykluczą naszego zawodnika na wiele miesięcy.

no kurde krótko Fifa 11 (konsole) będzie cud miód i malina ,A FIFA (pc) będzie miodna !! i tyle a za rok na równo ,i jak sobie pes poradzi ? ,ciekawe xD;p


Man UTD FOREVER

Offline bodzioMILAN

  • III - ligowiec
  • ***
  • Join Date: Cze 2009
  • location: Bytów
  • Wiadomości: 293
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 06.06.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #818 dnia: Sierpień 02, 2010, 16:16:14 »
no kurde krótko Fifa 11 (konsole) będzie cud miód i malina ,A FIFA (pc) będzie miodna !! i tyle a za rok na równo ,i jak sobie pes poradzi ? ,ciekawe xD;p

jeszcze nic nie wiadomo o tym ze za rok fifa na konsole i pc będzie identyczna...

Offline pol3349

  • Amator
  • *
  • Join Date: Gru 2009
  • location:
  • Wiadomości: 4
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 26.12.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #819 dnia: Sierpień 02, 2010, 16:22:17 »
No tak widzialem te filmiki z podaniami i strzalami niby wszystko pieknie ale jakie to personality+ wprowadza rewolucyjne zmiany jak do tej pory bylo to samo przeciez, zawodnik  ze slabszymi statystykami na potrzebnych umiejetnosciach oddawal gorszy/mniej celny strzal a zawodnik z lepszymi statystykami lepszy. Chyba wlasnie po to opisuje sie zawodnika roznego rodzaju parametrami. Jak to bylo skonstruowane w rzeczywistosci nie wiem,ale widocznie EA uznalo, ze sprawdza sie slabo i udoskonalilo ten element. I slusznie bo to wazne dla relizmu. Dzieki temu Personality+ bedzie bardziej zaakcentowana roznica miedzy slabszymi graczami a lepszymi ale przeciez  wczesniej bylo to samo zrobione poprzez statystyki zawodnikow. Jezeli nie to po co one byly ? Moze troche za duzo w tym personality+ marketingu ale wazne zeby dzialalo to poprostu dobrze, niewazne jak to nazwa. Mi chodzilo jednak o co innego. O charakterystyczny sposob gry poszczegolnych zawodnikow. Jezeli Personality+ wprowadzaloby ten element to bylaby to bardzo wazna innowacja, wydaje mi sie ze pisali cos na ten temat. Ze bedzie indywidualny sposob zachowanie sie zarowno w grze bez pilki jak i z pilka. Mam nadzieje, ze bedzie to naprawde widoczne i w wersji PC bedzie cos podobnego.

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #819 dnia: Sierpień 02, 2010, 16:22:17 »