Autor Wątek: Tutorial-Jak tworzyć intro(match loading) do PES 2010 by radeqq81  (Przeczytany 1705 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Radeqq81

  • Były członek Załogi
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Kwi 2010
  • location: Płock
  • Wiadomości: 2068
  • Dostał Piw: 214
  • Na forum od: 01.04.2010r.
  • Najlepszy Patchmaker/Twórca Dodatków 2012r.
    • Status GG
    • Moje mody,dodatki do PES.
  • Gram w: PES 2013
Potrzebne programy:

1) GGS: REJESTRACJA lub LOGOWANIE

2) Convert Menu:   REJESTRACJA lub LOGOWANIE

3) Edytor zdjęć, np:
 
REJESTRACJA lub LOGOWANIE

REJESTRACJA lub LOGOWANIE --> Polecam

--itd.


KROK 1:

Ściągamy wszystkie pliki na nasz dysk, program Convert Menu wypakowujemy np. na Pulpit


Krok 2:

Z racji tego, że potrzeba nam będzie kilka zdjęć stadionu i to w dość dużym rozmiarze  proponuję poszukać obrazy w jak najlepszej rozdzielczości(najlepiej ok. 1300x700 Px, bo im mniejszy będzie obraz, tym bardziej będziemy musieli go rozciągnąć, co nieładnie później wygląda w grze przy loadingu). Najlepiej, żeby było to po conajmniej 2-3 zdjęcia z kategorii:

-stadion za dnia
-stadion nocą
-stadion po południu
-stadion w pochmurną pogodę


Krok 3:

Gdy juz mamy ściągnięte zdjęcia, musimy je przerobić na format .bmp o rozmiarze 1284x722(tu przyda się nam edytor zdjęć). Następnie wchodzimy  do folderu z programem "Convert Menu" i tam mamy przykładowy obraz o nazwie "menu" w rozmiarze 1284x722. Gdy odpalimy .exe o nazwie "Menu" utworzy nam się przerobiony obraz(ale tylko przykładowy) o rozmiarze 1024x1024.
Teraz możemy usunąć obydwa pliki, i skopiować do folderu "convert Menu" nasz własny przerobiony obraz(Obraz MUSI mieć nazwę "menu"). Następnie klikamy na exe i mamy gotowy obraz do wgrania do naszego PES-a poprzez Game Graphic Studio. To samo robimy z pozostałymi obrazami, pamiętając żeby przy konwersji znajdował się tam tylko 1 plik(resztę możemy przenosić np. na Pulpit)


Krok 4:

Gdy juz mamy wystarczająca ilość potrzebnych zdjęć, otwieramy program GGS, klikamy na Open File i wchodzimy do folderu X/Program Files/Konami/Pro Evolution Soccer/img i wybieramy plik dto6.img naciskamy "Yes" i mamy listę plików po lewej stronie. Następnie eksportujemy, te które są nam potrzebne do stadionu, który chcemy podmienić.

Pełna lista stadionów i ich unnamedów:

468-479 ---> podgląd stadionu - San Siro
480-491 ---> podgląd stadionu - Camp Nou
492-503 ---> podgląd Stadium - Amsterdam ArenA
504-515 ---> podgląd Stadium - Stade Louis II
516-527 ---> podgląd Stadium - Old Trafford
528-539 ---> Stadion zapowiedzi - Ville Marie Stadium
540-551 ---> podgląd Stadium - Bristol Mary Stadium
552-563 ---> Stadion zapowiedzi - Mohamed Lewis Stadium
564-575 ---> podgląd Stadium - stadion Konami
576-587 ---> podgląd Stadium - Stadio Olimpico
588-599 ---> podgląd Stadium - Anfield
600-611 ---> podgląd Stadion - Santiago Bernabeu
612-623 ---> podgląd Stadium - El Monumental
624-635 ---> podgląd Stadium - Estádio da Luz
636-647 ---> podgląd Stadium - Estádio do Dragao
648-659 ---> podgląd Stadium - Estádio José Alvalade
660-671 ---> podgląd Stadium - Stade de France
672-683 ---> podgląd Stadium - stadion Wembley
696-707 ---> podgląd Stadium - stadion Palenque
708-719 ---> podgląd Stadium - Estádio Amazonas
720-731 ---> Stadion zapowiedzi - Giuseppe Meazza
732-743 ---> podgląd Stadium - Saitama Stadium 2002


Krok 5:

Teraz nie pozostaje nam już nic innego jak otwierać programem Game Graphic Studio pliki, które wyeksportowaliśmy i podmieniać nasze skonwertowane obrazy(przypominam: obraz musi miec rozmiar 1024x1024 i byc w .bmp). W każdym unnamed-zie powinny być po 2 pliki do podmienienia, w przeciwnym razie podmieniacie zły unnamed.
Podmieniamy w ten sposób, że klikamy na np. pierwszy obraz, później na ten powiększony, klikamy "Open" wybieramy nasze zdjęcie a następnie przeciągamy je na miniaturkę, która znajduje się na dole programu.
Następnie, gdy juz wszystko zrobiliśmy kopiujemy nasze pliki do kitservera do folderu dt06.img.

Mam nadzieję, że Tutorial się przyda z racji tego, że powstaje coraz więcej stadionów;)Pozdrawiam;)

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2010, 23:19:40 wysłana przez radeqq81 »
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
NIE POMAGAM NA PW-OD TEGO JEST FORUM!

Offline Mejor

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lut 2010
  • location: Gdańsk
  • Wiadomości: 1195
  • Dostał Piw: 13
  • Na forum od: 13.02.2010r.
  • Pan Nikt
    • Filmweb
Odp: Tutorial-Jak tworzyć intro(match loading) do PES 2010 by radeqq81
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2010, 17:04:10 »
przyda się  ;D

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: Tutorial-Jak tworzyć intro(match loading) do PES 2010 by radeqq81
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2010, 17:04:10 »