0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
1 krokTworzysz folder o nazwie GDB, a w nim uni.2 krokW folderze uni tworzysz, plik .txt i nazywasz go map, oraz folder dla np. reprezentacji (nazwijmy go Nationals) i dla Serie AWchodzisz do folderu Nationals i tworzysz kolejny folder tym razem z reprezentacją jakiej chcesz dodać kitsy np. Polska3 krokW folderze Polska tworzysz, uwaga... kolejne foldery ga (bramkarz dom), gb (bramkarz wyjazd), pa (zawodnik dom), pb (zawodnik wyjazd), ewentualnie możesz stworzyć px, pr, i najróżniejsze nazwy - będą to miejsca dla alternatywnych strojów (musisz mieć również nowy kitserer do tego, a stroje zmieniasz klawiszami 1,2)4 krokDo każdego z folderów wgrywasz wybrany kits (wiadomo gdzie są ) i tytułujesz go kit, dajesz literki, które podpisujesz font oraz numerki, o tytule numbers (znajdziesz je np REJESTRACJA lub LOGOWANIE) Robisz plik config o rozszerzeniu .txt, w którym to ustawiasz parametry np. kołnierzyka. Przykład ustawień z config:Kod: REJESTRACJA lub LOGOWANIE# Attribute configuration file auto-generated by GDB Managercollar = 0model = 38shorts.number.location = right5 krokSprawdzasz ID zespołu w np. PRO-EVO Editing studio by goldorakiller (jest ono REJESTRACJA lub LOGOWANIE)i piszesz kolejno po folderach, tzn.21, "Nationals\Poland"To oczywiście przykład.Wykonujesz to w map.txt6 krokWchodzisz do gry i cieszysz się nowymi kitsami
# Attribute configuration file auto-generated by GDB Managercollar = 0model = 38shorts.number.location = right