Autor Wątek: Sankt Pauli [by Reto - PES 10] | Hawaje, oł jea!  (Przeczytany 32641 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Reto

  • Gość
Sankt Pauli [by Reto - PES 10] | Hawaje, oł jea!
« dnia: Lipiec 21, 2011, 20:37:03 »
Witajcie.Mam zamiar stworzyć karierę, gdzie menadżerem i trenerem Sankt Pauli zostanie młody, arogancki człowiek z małego państwa.
Od razu mówię, że jestem kompletnym nowicjuszem w tym dziale, a także na całym forum, także proszę o najlepiej kilka wskazówek.Naprawdę bardzo mi się przydadzą.Ponadto gram w PES-a 10, ponieważ najzwyklej w świecie podoba mi się on bardziej od 11.Nie przedłużam już, miłego czytania :)
_________________________________________________________________________________________________________

Match level: Top Player
Match Time:10minut
Ball type:T90 Tracer
Negotiations:Negotiate directly
Classic players: No
Player development: Yes
Currency unit: Euro
Reset Prevention:Yes

_________________________________________________________________________________________________________

Niemiecki klub sportowy z Hamburga założony 15 maja 1910, mający swoją siedzibę w dzielnicy Sankt Pauli nieopodal Reeperbahn.

Sukcesy z ostatnich 10lat:
2006 - Półfinał Puchar Niemiec

Stadion:
Millerntor-Stadion
Stadion piłkarski w Hamburgu. W latach 1970–1998 Wilhelm-Koch-Stadion.  Na co dzień gra tu klub występujący w Bundeslidze, FC St. Pauli. Stadion może pomieścić 23 201 widzów. Został wybudowany w 1963 roku. Aktualnie stadion jest przebudowywany, w przyszłości ma pomieścić 27 000 widzów.

_________________________________________________________________________________________________________

Szok! Nowym trenerem klubu z Hamburga zostaje nieznany dotąd Mikhail Lynn(San Marino [27lat])


Oto wywiad z Mikhail'em, który udało się przeprowadzić pewnej niemieckiej gazecie sportowej:


D:Witam.Chciałbym przeprowadzić z Tobą wywiad, w związku z tym czy mógłbyś odpowiedzieć mi na kilka ważnych pytań?