Autor Wątek: Nowe DLC i patch 1.06 (+nodvd) juz dostępne!  (Przeczytany 19267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline newsman

  • Redaktor pesleague.pl
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2007
  • Miejsce pobytu:
  • Wiadomości: 5114
  • Dostał Piw: 56
  • Na forum od: 20.10.2007r.
    • Zobacz profil
Nowe DLC i patch 1.06 (+nodvd) juz dostępne!
« dnia: Kwiecień 27, 2012, 16:50:39 »



Nowe DLC, o którym wspominaliśmy w środę, oraz gameplay patch 1.06 do PES 2012 są już dostępne!

Dzisiejsza paczka danych to 38 uaktualnionych drużyn z pełną licencją, nowa piłka, zmiany w rozgrywce i to wszystko kompletnie za darmo.

DLC, możecie pobrać z poziomu gry wchodząc w dział "ekstra content". Natomiast by pobrać patch 1.06 wejdźcie w tryb online, gdzie wyskoczy wam komunikat i od razu przekieruje was na stronę pobierania owego patcha.

Jeśli nie możecie pobrać owych dodatków z poziomu gry, to jest też możliwość pobrania ich ręcznie:

DVD Version Update File:

REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Download Version Update File:</font>

REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Download PES 2012 DLC 4.00</font>

REJESTRACJA lub LOGOWANIE


Jak ktoś kupił oryginał, a nie może grać, bo płyta pękła/pożyczył/nie chce jej zużywać (tzw. NO DVD POD WERSJE 1.06)

REJESTRACJA lub LOGOWANIE
REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Zapraszam do komentowania, a w szczególności opisywania waszych wrażeń na temat zmian w rozgrywce.
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
    « Ostatnia zmiana: Maj 05, 2012, 14:48:11 wysłana przez Matip125' »



    Offline Artur 7

    • Były członek Załogi
    • *
    • Join Date: Lip 2010
    • Miejsce pobytu:
    • Wiadomości: 3928
    • Dostał Piw: 48
    • Na forum od: 24.07.2010r.
    • La Magia del Futbol
      • Status GG
    • OS:
    • Windows XP Windows XP
    • Browser:
    • Firefox 11.0 Firefox 11.0
      • Zobacz profil
    • Gram w: PES 5 - BEST PES!
    Odp: Nowe DLC i patch 1.06 już są!
    « Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2012, 17:59:30 »
    uwazaj bo to jest tu karalne :D :D :D A mnie to smieszy juz jest patch 1.06 a kiedy byl 1.05??? ;D ;D ;D
      " border="0" border="0

      Offline jozin666

      • Prezes klubu
      • *****
      • Join Date: Paź 2009
      • Miejsce pobytu: Szczecin
      • Wiadomości: 1228
      • Dostał Piw: 2
      • Na forum od: 22.10.2009r.
      • OS:
      • Windows Vista Windows Vista
      • Browser:
      • Firefox 12.0 Firefox 12.0
        • Zobacz profil
      Odp: Nowe DLC i patch 1.06 już są!
      « Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2012, 18:17:34 »
      Jaka poprawe w tym patchu 1.06 zobaczyliscie?,mozna pobrac jakos inaczej niz logujac sie przez gre bo nie dziala zrobilem new konto dobre dane podaje i inncorret mam caly czas moze key wykorzystany i dlatego pomoze ktos?

        Offline Gap12

        • Trener
        • *****
        • Join Date: Sty 2010
        • Miejsce pobytu: Biskupice
        • Wiadomości: 693
        • Dostał Piw: 6
        • Na forum od: 01.01.2010r.
        • Visca El Barca
          • Status GG
        • OS:
        • Windows 7 Windows 7
        • Browser:
        • Chrome 18.0.1025.162 Chrome 18.0.1025.162
          • Zobacz profil
          • jawajezuickamix.dbv.pl
        • Gram w: ...
        Odp: Nowe DLC i patch 1.06 już są!
        « Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2012, 19:24:01 »
        No i znowu się nastawiałem że będzie Tello i znowu nic a Keirisson co nie zagrał ani jednego meczu w Barcy to jest...


          Offline lukakosa

          • Zasłużony
          • *
          • Join Date: Sty 2011
          • Miejsce pobytu:
          • Wiadomości: 1013
          • Dostał Piw: 37
          • Na forum od: 10.01.2011r.
          • Madridistas :)
            • Status GG
          • OS:
          • Windows XP Windows XP
          • Browser:
          • Chrome 16.0.912.63 Chrome 16.0.912.63
            • Zobacz profil
            • Barcelona jest modą,Real legendą
          • Gram w: ...
          Odp: Nowe DLC i patch 1.06 już są!
          « Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2012, 20:35:22 »
          siema.a jest juz crack nowy??

            Offline longfly

            • I - ligowiec
            • ***
            • Join Date: Lut 2010
            • Miejsce pobytu:
            • Wiadomości: 358
            • Dostał Piw: 0
            • Na forum od: 18.02.2010r.
            • OS:
            • Windows 7 Windows 7
            • Browser:
            • Firefox 12.0 Firefox 12.0
              • Zobacz profil
            Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
            « Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 27, 2012, 20:44:29 »
            co to za pacz 1.06 kiedy byly 1.04 i 1.05 to oficjalne bo nic nie slyszalem o pozostalych gemplaj paczach i co takiego zmienia w gemplaju ?

              Offline Mateo_PL

              • Trampkarz
              • *
              • Join Date: Paź 2011
              • Miejsce pobytu:
              • Wiadomości: 44
              • Dostał Piw: 0
              • Na forum od: 26.10.2011r.
              • OS:
              • Windows 7 Windows 7
              • Browser:
              • Firefox 11.0 Firefox 11.0
                • Zobacz profil
              Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
              « Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 27, 2012, 21:01:12 »
              rozegralem kilka meczy i nie zauwazylem zadnych zmian o_O

                Offline jozin666

                • Prezes klubu
                • *****
                • Join Date: Paź 2009
                • Miejsce pobytu: Szczecin
                • Wiadomości: 1228
                • Dostał Piw: 2
                • Na forum od: 22.10.2009r.
                • OS:
                • Windows Vista Windows Vista
                • Browser:
                • Firefox 12.0 Firefox 12.0
                  • Zobacz profil
                Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                « Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 27, 2012, 21:02:43 »
                Czekac na pes13 moze byc przelom;P

                  Offline Risto-pl

                  • Najlepszy piłkarz świata
                  • ****
                  • Join Date: Mar 2007
                  • Miejsce pobytu: Wałbrzych
                  • Wiadomości: 506
                  • Dostał Piw: 0
                  • Na forum od: 15.03.2007r.
                  • OS:
                  • Windows 7 Windows 7
                  • Browser:
                  • Firefox 3.6.28 Firefox 3.6.28
                    • Zobacz profil
                  • Gram w: PES 2013
                  Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                  « Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2012, 21:06:00 »
                  Jaka poprawe w tym patchu 1.06 zobaczyliscie?,mozna pobrac jakos inaczej niz logujac sie przez gre bo nie dziala zrobilem new konto dobre dane podaje i inncorret mam caly czas moze key wykorzystany i dlatego pomoze ktos?
                  re- instal gre z crakiem nie działa

                    Offline Radeqq81

                    • Były członek Załogi
                    • *
                    • Join Date: Kwi 2010
                    • Miejsce pobytu: Płock
                    • Wiadomości: 2067
                    • Dostał Piw: 214
                    • Na forum od: 01.04.2010r.
                    • Najlepszy Patchmaker/Twórca Dodatków 2012r.
                      • Status GG
                    • OS:
                    • Windows XP Windows XP
                    • Browser:
                    • Chrome 18.0.1025.162 Chrome 18.0.1025.162
                      • Zobacz profil
                      • Moje mody,dodatki do PES.
                    • Gram w: PES 2013
                    Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                    « Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 27, 2012, 21:13:54 »
                    Numerki nadaja sobie od wlasnego widzi mi sie, np w poprzedniej edycji pesa z 2.0 czy 1.cos tam przeskoczyli od razu na dlc 7.0
                      REJESTRACJA lub LOGOWANIE
                      NIE POMAGAM NA PW-OD TEGO JEST FORUM!

                      Offline jaras

                      • Amator
                      • *
                      • Join Date: Sty 2012
                      • Miejsce pobytu:
                      • Wiadomości: 29
                      • Dostał Piw: 0
                      • Na forum od: 24.01.2012r.
                      • OS:
                      • Windows 7 Windows 7
                      • Browser:
                      • Firefox 11.0 Firefox 11.0
                        • Zobacz profil
                      Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                      « Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 27, 2012, 22:31:55 »
                      Czekamy na cracka!  8)
                        Zestaw dla graczy - PES 2012

                        REJESTRACJA lub LOGOWANIE

                        Offline Lacan

                        • Prezes klubu
                        • *****
                        • Join Date: Cze 2010
                        • Miejsce pobytu:
                        • Wiadomości: 1065
                        • Dostał Piw: 4
                        • Na forum od: 18.06.2010r.
                        • OS:
                        • Windows 7 Windows 7
                        • Browser:
                        • Firefox 11.0 Firefox 11.0
                          • Zobacz profil
                        Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                        « Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 27, 2012, 23:49:07 »
                        co to za pacz 1.06 kiedy byly 1.04 i 1.05 to oficjalne bo nic nie slyszalem o pozostalych gemplaj paczach i co takiego zmienia w gemplaju ?

                        nigdy nie było i nie muszą być jeśli chce się wydać patcha 1.06

                          Offline keny02

                          • Piłkarz B klasy
                          • **
                          • Join Date: Lis 2010
                          • Miejsce pobytu:
                          • Wiadomości: 180
                          • Dostał Piw: 0
                          • Na forum od: 15.11.2010r.
                          • OS:
                          • Windows 7 Windows 7
                          • Browser:
                          • Firefox 11.0 Firefox 11.0
                            • Zobacz profil
                          Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                          « Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 28, 2012, 00:30:55 »
                          Lol jakim cudem patch 1.06 skoro się skończyło na 1.03??

                            Offline dealbrooklyn

                            • Junior
                            • *
                            • Join Date: Sty 2012
                            • Miejsce pobytu: Złotoryja
                            • Wiadomości: 95
                            • Dostał Piw: 0
                            • Na forum od: 23.01.2012r.
                            • Hip-hop death blow
                            • OS:
                            • Windows 7 Windows 7
                            • Browser:
                            • Chrome 18.0.1025.151 Chrome 18.0.1025.151
                              • Zobacz profil
                            Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                            « Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 28, 2012, 00:49:54 »
                             ???  dyskusja o numeracji patcha  ???
                              "Nie Jestem Nowoczesny i wychodzę z założenia... Że wolę słuchać ciszy niż głupiego Pierd0lenia"

                              Offline haker1983

                              • Piłkarz B klasy
                              • **
                              • Join Date: Lut 2011
                              • Miejsce pobytu: Plzeń - Czechy
                              • Wiadomości: 197
                              • Dostał Piw: 4
                              • Na forum od: 18.02.2011r.
                              • OS:
                              • Windows 7 Windows 7
                              • Browser:
                              • Chrome 17.0.963.56 Chrome 17.0.963.56
                                • Zobacz profil
                              • Gram w: ...
                              Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                              « Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 28, 2012, 09:18:20 »
                              Czekamy na cracka!  8)

                              Po co czekac i myslec o cracku:
                              REJESTRACJA lub LOGOWANIE

                              Pozdro.
                                PES 2014 - Po pojawieniu sie Patcha 1.4 oraz DLC 2.0 znowu mamy super symulator, nie dla wszystkich...
                                Moje łącze:
                                REJESTRACJA lub LOGOWANIE

                                Offline LechRypin

                                • Piłkarz B klasy
                                • **
                                • Join Date: Lis 2011
                                • Miejsce pobytu: Rypin
                                • Wiadomości: 198
                                • Dostał Piw: 0
                                • Na forum od: 19.11.2011r.
                                • OS:
                                • Windows 7 Windows 7
                                • Browser:
                                • Firefox 9.0.1 Firefox 9.0.1
                                  • Zobacz profil
                                Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                                « Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 28, 2012, 10:51:11 »
                                Ma ktoś cracka ?
                                  ♥ Lech Rypin & Śląsk Wrocław & Real Madryt ♥
                                  REJESTRACJA lub LOGOWANIE

                                  Offline polubinski7

                                  • Trampkarz
                                  • *
                                  • Join Date: Gru 2010
                                  • Miejsce pobytu: NWN
                                  • Wiadomości: 54
                                  • Dostał Piw: 0
                                  • Na forum od: 26.12.2010r.
                                  • OS:
                                  • Windows 7 Windows 7
                                  • Browser:
                                  • Chrome 18.0.1025.162 Chrome 18.0.1025.162
                                    • Zobacz profil
                                  Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                                  « Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 28, 2012, 11:50:43 »
                                  Jak nie ma zadnych zmian jak sa i to w grywalnosci..

                                  Patch, jednym slowem lipa i to straszna. Grywalnosc totalna klapa, latam w kolo pilki jak jakis nup, do tego jesli zawodnik ma pilke i chce odebrac szybkim wejsciem to robi kolko w okolo zawodnika jak przy wolnym.. Gralem mecz z teoretycznie slabszym zawodnikiem od siebie i zremisowalem 0-0..

                                  Wiec poki tego nie zmienia nie gram w peesa, nie chce sobie psuc statystyk, gdyz aktualnie zajmuje baaardzo wysoka lokatę a takim graniem z taka grywalnoscia daleko nie zajade. ;)

                                  jednym slowem, konami to SPIEr***** ;) niestety..

                                    Offline LechRypin

                                    • Piłkarz B klasy
                                    • **
                                    • Join Date: Lis 2011
                                    • Miejsce pobytu: Rypin
                                    • Wiadomości: 198
                                    • Dostał Piw: 0
                                    • Na forum od: 19.11.2011r.
                                    • OS:
                                    • Windows 7 Windows 7
                                    • Browser:
                                    • Firefox 9.0.1 Firefox 9.0.1
                                      • Zobacz profil
                                    Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                                    « Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 28, 2012, 12:21:49 »
                                    Ma ktoś cracka do 1.03 ?PLEASE ,,,
                                      ♥ Lech Rypin & Śląsk Wrocław & Real Madryt ♥
                                      REJESTRACJA lub LOGOWANIE

                                      Offline jozin666

                                      • Prezes klubu
                                      • *****
                                      • Join Date: Paź 2009
                                      • Miejsce pobytu: Szczecin
                                      • Wiadomości: 1228
                                      • Dostał Piw: 2
                                      • Na forum od: 22.10.2009r.
                                      • OS:
                                      • Windows Vista Windows Vista
                                      • Browser:
                                      • Firefox 12.0 Firefox 12.0
                                        • Zobacz profil
                                      Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                                      « Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 28, 2012, 12:46:48 »
                                      Jak nie ma zadnych zmian jak sa i to w grywalnosci..

                                      Patch, jednym slowem lipa i to straszna. Grywalnosc totalna klapa, latam w kolo pilki jak jakis nup, do tego jesli zawodnik ma pilke i chce odebrac szybkim wejsciem to robi kolko w okolo zawodnika jak przy wolnym.. Gralem mecz z teoretycznie slabszym zawodnikiem od siebie i zremisowalem 0-0..

                                      Wiec poki tego nie zmienia nie gram w peesa, nie chce sobie psuc statystyk, gdyz aktualnie zajmuje baaardzo wysoka lokatę a takim graniem z taka grywalnoscia daleko nie zajade. ;)

                                      jednym slowem, konami to SPIEr***** ;) niestety..
                                      pocwicz synek troche i bedzie good ,musisz sobie skilla wyrobic na tym patchu;D

                                        Offline polubinski7

                                        • Trampkarz
                                        • *
                                        • Join Date: Gru 2010
                                        • Miejsce pobytu: NWN
                                        • Wiadomości: 54
                                        • Dostał Piw: 0
                                        • Na forum od: 26.12.2010r.
                                        • OS:
                                        • Windows 7 Windows 7
                                        • Browser:
                                        • Chrome 18.0.1025.162 Chrome 18.0.1025.162
                                          • Zobacz profil
                                        Odp: Nowe DLC i patch 1.06 juz jest!
                                        « Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 28, 2012, 12:49:45 »
                                        To tak, jakbys zaczynal grac teraz w fifke gdzie ma lipna grywalnosc ^^

                                        nie chce mi sie juz klikac klawiszami i opanowywac tego dziadostwa ; ]

                                        zawodnicy lataja w str polnoc poludnie - wschod zachod. Totalna porazka ze strony konami. Ten patch zniechecil mnie do gry online ;)

                                        Teraz jedynie ci co sa wysoko w topce pees'a, beda tracic pkt z jakimis kelnerami z dołu lig ;PP

                                        Adios Amigoosssss ;))

                                        Szkoda, mialo wyjsc na dobre, a wylazlo calkowicie w inna strone ;)