Autor Wątek: Pes 2013 - tryb on-line - problemy i ich rozwiązania  (Przeczytany 388876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

OnoMatoPeja

  • Gość
Odp: Pes 2013 - tryb on-line - problemy i ich rozwiązania
« Odpowiedź #260 dnia: Wrzesień 30, 2012, 15:41:48 »
Daruj sobie te teksty. Z tym możesz do mamusi iść.

Problemy problemami. Co nie zmienia faktu że nawet przy "poprawnej konfiguracji portów" problemy nie ustępują z połączeniem online w pes nawet u mnie, ale nie tak aż jak co niektórym).
To co napisałem odnosi się przekierowania poprawnie portów, co wiele osób ma z tym problemy i nie wie co z czym się je w routerze po za zakładaniem serwera lan, mając do tego jeszcze inne opcje w routerze za to odpowiedzialne. Jak np. Ty koleszko...

Cytuj
Zrobiłem coś takiego aczkolwiek nie znam się na tym i być może nie jest to dobre ustawienie. Oczywiście zrobiłem to wcześniej tak jak napisałem wcześniej wg instrukcji konami.

Dalej masz jakieś aluzje... przynajmniej się przyznałeś, tyle twego.

Dobrze że ktokolwiek chce jeszcze pomóc, można i by olać cały temat i nic nie pisać, a czasami trzeba użyć mocniejszych słów. Ale ty tego pewnie nie rozumiesz i nie ma co Ci się tłumaczyć.

Wszystko co można było napisać aby pomóc zostało w tym temacie napisane. Reszta należy do was.

Offline Przemo1994

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Lip 2011
  • location: Lublin
  • Wiadomości: 701
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 06.07.2011r.
  • Fc Barcelona - Wszystkich Pokona !
Odp: Pes 2013 - tryb on-line - problemy i ich rozwiązania
« Odpowiedź #261 dnia: Wrzesień 30, 2012, 15:48:07 »
Daruj sobie te teksty. Z tym możesz do mamusi iść.

Problemy problemami. Co nie zmienia faktu że nawet przy "poprawnej konfiguracji portów" problemy nie ustępują z połączeniem online w pes nawet u mnie, ale nie tak aż jak co niektórym).