W związku z problemami części graczy z trybem online, Konami na swojej stronie udostępniło kilka wskazówek, które powinny, a przynajmniej mogą pomóc osobom, które maja problem z grą w trybie sieciowym. Dzięki tłumaczeniu forumowicza o nicku
OnoMatoPeja, prezentujemy ten poradnik w wersji PL:
"Oto rozwiązanie najczęstszych problemów związanych z komunikacją do gry oraz pytań z nimi związanych.
W razie dalszych problemów prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta.
Typowe problemy z połączeniem:Najczęstszym problemem pojawiającym się z łącznością wynika z niewłaściwego przekierowywania portów. Prosimy upewnić się, że wszelakie zapory systemowe są odblokowane oraz czy dane porty są otwarte:
PC:
TCP: 80, 44, 4000-4200
UDP: Tryb automatyczny: 3658, 5730-5739
Tryb ręczny: Można ustawić dowolny numer portu UDP w "settings.exe" znajdujący się w folderze Konami > Pro Evolution Soccer 2013
PS3:
TCP: 80, 443, 5000-5200
UDP: Tryb automatyczny: 3658, 5730-5739 * domyślna to 3658
Tryb ręczny: Można ustawić dowolny numer portu UDP z "Port Settings" w menu "Ustawienia systemu" w konsolach PlayStation, ekranu głównego.
Xbox360:
TCP: 53, 80, 3074
UDP: 53, 88, 3074
* Na podstawie Xbox Live portu informacyjnego
REJESTRACJA lub
LOGOWANIEPolecamy również anulować i ponownie zainstalować wszystkie aktualizacje lub poprawki w grze, jak to pomogło kilku naszym użytkownikom w rozwiązaniu niektórych typowych problemów. Przekierowanie portów ma również pomóc rozwiązać wiele problemów z "Powrót do głównego menu".
Xbox360: Online Pass został już użyty:Problem ten spowodowany jest dlatego, że już wprowadzono Online Pass (tylko użytkownicy Xbox360), to jednak PES 2013 ma problemy ze znalezieniem pliku weryfikacyjnego Online Pass w twoim Xbox360.
Można łatwo ponownie pobrać ten plik, wykonaj następujące kroki:
1) Przycisk "Przewodnik" kontrolera Xbox360
2) Przejść do zakładki "Ustawienia"
3) Wybierz "Ustawienia konta"
4) Wybierz opcję "Historia pobierania"
5) Znajdź swój Online Pass na liście wcześniej pobranych plików i wybierz go do pobrania.
Teraz powinieneś być w stanie uzyskać dostęp do treści online bez dalszych problemów.
Kwestie związane z PC Konami ID:Większość z tych problemów można rozwiązać poprzez upewnienie się, że poprawne dane zostały wprowadzone. Oto kilka szybkich kroków dla sprawdzenia, że wymagane dane zostały wprowadzone prawidłowo:
1) Proszę upewnić się, że wszystkie pola są jasne i opcja "Auto Login" nie jest włączona.
2) Upewnij się, że klawisz Caps Lock i Num Lock nie są włączone na klawiaturze, podczas wprowadzania hasła i sprawdź, że wszystkie inne informacje zostały wprowadzone prawidłowo.
3) Upewnij się, że wprowadzasz kod rejestracyjny w wielkich liter i bez myślników (-). Jeśli masz ustawione auto-uzupełnienie na włączone, proszę usunąć kod rejestracyjny i wpisz je ponownie ręcznie, tylko aby się upewnić.
4) Jeśli nadal jest wyświetlany komunikat, Zresetuj hasło Konami ID na
REJESTRACJA lub
LOGOWANIETe kroki okazały się pomocnymi dla wielu użytkowników, lecz prosimy o kontakt, jeśli problemy utrzymają się nadal.
"
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE