Dobrze, a więc "HAVOK" odpowiedzialny jest za animacje w czasie starć, oraz animacje strojów, za co więc odpowiedzialny jest "FOX"?
Tylko i wyłącznie za oprawę graficzną "Czternastki"?
Bardziej chodzi o fizyke starć, naturalne zachowanie zawodnika np. gdy przeciwnik go odepchnie, przewróci, czy będzie próbował w jakiś czysto fizyczny sposób uniemożliwić mu odbiór, bądź zagranie piłki - to odpowiedź Konami na Impact Engine stosowany przez EA w serii FIFA.
Tak samo stroje zawodników - Havok będzie odpowiadał za naturalne ich zachowanie, czyli poruszanie się ich, zaginanie w czasie, gdy przeciwnik będzie ciągnął naszego gracza za koszulkę, a także rózne rzeczy jak powiewanie koszulki czy kto wie - może flag na stadionach itp. itd. chodzi o animacje związane z fizyką, za ogólne wrażenia dotyczące wyglądu tego wszystkiego oraz gameplayu nadal odpowiada silnik FOX, a HAVOK tylko go wspomaga.
Ale jeśli chodzi o odpowiedź Konami na Impact Engine od EA, to jest to bardzo mocna odpowiedź.
Chyba nie ma nawet sensu porównywać obu silników fizycznych, bo Havok jest budowany od wielu lat i używa go większość najlepszych gier z The Last of Us na czele, a do czego zdolny jest Impact Engine doskonale wiemy - ma swoje dobre strony, ale ma też te gorsze. Zobaczymy jak będzie to wyglądało w PES 2014.