Witajcie
Czy jest ktoś miał podobny problem jak poniżej ??
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu połączenia się z serwerem PES2017.
Na dole postu wrzucam zrzut ekranu z komunikatem błędu.
Co dotychczas wykonałem i nie zadziałało:
1 - ustawiałem przekierowania portów na routerze TCP: 80, 8800-8899, 4000-4200, 14020 i UDP: 3658, 5730-5739
2 - w settings.exe w zakładce online próbowałem (z resztą jak widać na zrzucie) ustawiać różne porty (0,8,11,80)- bez efektu.
W przypadku ustawienia portu na AUTO PES2017 wcale się nie uruchamia. Po ekranie "press any button" wywala komunikat "Program Pro Evolution Soccer 2017 przestał działać.
3 - deaktywowałem zapory systemowe oraz antywirusa (mam windows 10 oraz Eset Nod32 Antywirus)
4 - do komputera podpinałem kabel bezpośrednio z modemu (w celu pominięcia ewentualnych blokad przez router) bez najmniejszego efektu.
5 - IP na kompie w ustawieniach TCP/IPv4 mam na szywno
6- poniższe komendy z poziomu cmd także wpisyłałem - przy ostatniej wywala błąd "not found:branchcache reset."
netsh winsock reset
netsh int ip reset
netsh int ipv6 reset
netsh firewall set opmode disable
netsh branchcache reset
Już nie pamiętam jakie inne działania podejmowałem ale brakuje mi już pomysłów.
Także prosiłbym o podsunięcie jakiegokolwiek pomysłu w celu jego rozwiązania.
A i jeszcze jedno
Problem identyczny pojawiał się i pojawia nawal na PES2016 myclub (wersja darmowa ze Steam), teraz Pes 2017 mamy pełny w wersji pudełkowej z kodem. O ile dobrze pamiętam bo już było to dawno problem ten na PES2016 myclub pojawił się w chwili aktualizacji windows 8.1 na win10, ale było to 2mc temu.