Autor Wątek: Kamil Rudnicki - Na podbój Europy! - Epizode #18!  (Przeczytany 11915 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline rudek9

  • Były członek Załogi
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lis 2009
  • location: Chorzów
  • Wiadomości: 442
  • Dostał Piw: 4
  • Na forum od: 26.11.2009r.
  • Subuj mój kanał!
    • Status GG
    • YT CHANNEL
  • Gram w: PES 06, FIFA 2001, FIFA08
Kamil Rudnicki - Na podbój Europy! - Epizode #18!
« dnia: Październik 23, 2012, 20:57:11 »
Siemanko! Oto moje kolejne podejście do kariery! Tym razem postanowiłem zrobić coś poważniejszego i niejako przenieść klimat pewnej gry, wprost w realia ProEvo 13! Będzie to Kariera trenerska...moja, a jakżeby inaczej? Sam studiuję Managera Sportu, więc niejako studia przygotowujące do zawodu trenera, więc postanowiłem stworzyć moją wymarzoną karierę. Od razu zaznaczam, że w dupci mam te zasady typu koment za koment itp. itd, wszyscy którzy dzisiaj zarzekają się, że nie uznają tej zasady kiedyś ją uznawali więc to swego rodzaju mały miszmasz. Tak więc nie przedłużając, zaczynam :)


Gra:PES 13 + PesEdit Patch 2.1.1
Skills:Professional

Gram w Systemie Meczów towarzyskich + Puchary wszelkiego typu, transfery dokonuję w Edytorze, a tabelę stworzę sobie w Excelu :)



Imię: Kamil
Nazwisko: Rudnicki
Narodowość: Polska
Urodzony: 07.04.1982
Miejsce Urodzenia: Chorzów, Polska
Sukcesy: 2x Mistrzostwo Polski ME Z Ruchem Chorzów (2009/2010, 2010/2011)
Od Stycznia 2012 I Trener Ruchu Chorzów
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2012, 12:41:34 wysłana przez rudek9 »

Offline shady1990

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Sie 2008
  • location:
  • Wiadomości: 59
  • Dostał Piw: 5
  • Na forum od: 13.08.2008r.
Odp: Kamil Rudnicki - Na podbój Europy!
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2012, 21:13:57 »
wszyscy znaFcy karier zaraz cie zlinczują za krótki wstęp :D life ;)

Offline IDareKI

  • Starszy trampkarz
  • *
  • Join Date: Maj 2012
  • location:
  • Wiadomości: 89
  • Dostał Piw: 11