-Czy doczekamy się w tym roku polskiej okładki? Tzn. z Polskimi zawodnikami tak jak to jest np. w Fifie?
-Czy planujecie jakieś reklamy telewizyjne/internetowe promujące PES 2013 w Polsce?
-Jakie macie plany rozwoju jeśli chodzi o dystrybucje PESa w Polsce, poza ewentualną polonizacją? Nie mówię tylko o PES 2013 ale o dalszej przyszłości?
-Nie wiem, czy możesz odpowiedzieć, ale zapytam, do kiedy macie podpisaną umowę z Konami do dystrybucji PESa w Polsce?
-Czy to, że wśród polskich dystrybutorów macie 1 z najniższych procentowo polonizacji gier do ilości jaką wydajecie o jest po prostu wasza polityka, czy tylko to jest efekt tego, ze dopiero wchodzicie na polski rynek?
1. Osobiście chciałbym wrzucić na okładkę polskiego zawodnika. Wszystko jest jednak zależne od licencji. Musicie zrozumieć podstawową różnicę pomiędzy nami, a EA Polska. EA Polska to polskie przedstawicielstwo firmy produkującej i wydającej gry na świecie - Electronic Arts. My jesteśmy póki co dystrybutorem gier Konami. To ogromna różnica i główny czynnik, który niejako odgórnie wprowadza ograniczenia które musimy wziąć pod uwagę. Zauważcie, że przedstawiciele zagranicznych wydawców w Polsce "mogą więcej" i jest to wyłącznie kwestia biznesowa.
2. PES 2012 to była "krótka piłka" z naszej strony. Wydaliśmy grę bardzo krótko po tym, jak porozumieliśmy się z Konami. To dlatego też gra była nieco opóźniona. Promocja PES 2013 będzie zdecydowanie bardziej "wypasiona" :-)
3. PES jest naszym głównym brandem i to na niego obecnie stawiamy największy nacisk. Długofalowo.
4. Na to pytanie nie mogę udzielić Ci odpowiedzi.
5. To, że mamy najniższy procent lokalizacji wynika, technicznie rzecz biorąc, z tego, że wydajemy praktycznie wyłącznie gry na konsole. Każdy licencjonowany produkt na PC staramy się lokalizować. Z konsolami jest to na razie niemożliwe. Staramy się to zmienić, ale w jaki sposób i używając jakich argumentów, tego już nie mogę zdradzić.