O tym, że FIFA sprzedaje się lepiej w UK czy w większości krajów, decyduje przede wszystkim reklama i ogromy hype związany z nią. Ludziom można wcisnąć nawet największy bubel jeżeli dobrze się go zareklamuje, ale Konami tego nie robi. Tak jak kolega wyżej napisał - PES 6 miał nie tylko reklamy w miesięcznikach o grach, ale i reklamy w TV, więc to coś znaczyło. Od dawna nie rozumiem polityki Konami - PES to ich najlepiej sprzedająca się gra, więc powinni dbać o swoją największą markę, inaczej w końcu upadnie, bo czego nie ma w TV i Internecie, to praktycznie nie istnieje, tylko zagorzali fani zostaną, jak my, bo co pomyśli dzieciak, który zaczyna grać w kopankę - wybierze FIFĘ, bo ona jest wszędzie, jej marka, a PES to jakiś ubogi krewny.
Mi osobiście nie przeszkadza brak języka PL w grze, ale gdyby był, to taki miły gest w stronę graczy, także tych nowych. Więc by zdobyć rynek, trzeba pozyskiwać nowe rynki i nowych graczy właśnie min. językiem PL w grze, bo w obecnych czasach brak PL w grze to lekki wstyd, bo prawie każda szanująca się gra go ma.
Więc róbcie co w Waszej mocy i wszyscy będą happy