Adam Bhatti napisał, że to kod ukończony w 75%.... czyli jeszcze można powiedzieć nie jest to końcówka prac a wygląda to...
5:03 - taki sobie ruch bramkarza, jakoś mi to sztywno wyglądało ale i tak niebo lepiej niż w 2013 chociażby.
5:44 - ta zmiana zawodnika do której odniósł się Mahadew - pytanie, Adam zrobił to gałką czy przyciskiem L1? nie wiemy tego, ale myślę, że mało kto zmienia jeszcze zawodników tylnym klawiszem, osobiście używam gałki bo jest to efektywniejsze i mniej wkurza
6:15 - znowu taki ten Neuer... nieprzekonywujący
8:16 - bardzo ładna prostopadła komputera, widać zaczyna myśleć AI ale... jaki to poziom trudności? 1 gwiazdka to na 100% nie jest, ale na 5 gwiazdek też nie wygląda - więc mam nadzieje, że to ze 3 albo 4
10:12 - główka i... zawieszenie się zawodników na sekundę... hmmm.... dziwna sytuacja
1. Obracanie się zawodników z piłką nadal jest kulawe.
2. Walka bark w bark (przepychanie) jest... ale prawie ciągle to samo... a gdzie reszta animacji
3. Te czekanie na piłkę... bez przesady. Powinna być możliwość ruszania się grajkiem do którego podajemy, jeśli zrobimy ruch analogiem, lub prędzej wciśniemy odpowiedni przycisk.
1. Widzę że Bhatti grał chyba 90% meczu na
kontroli tempa (nazwa z FIFY, nie wiem jak to w PES się zwie,wciśnięty przycisk R2 albo R1 - zależy kto jak ma ustawione) i na tym raczej gra się wolniej ale dokładniej więc raczej nie narzekałbym zbytnio, ale wcale źle to nie wygląda wg mnie.
2. Mam nadzieje, że to dobrze rozumiem i ta emotka na końcu ma oznaczać mocną ironię...
3. Z tego co czuję ja po swojej grze to zawodnik domyślnie "rusza się po torze" wytyczonym przez komputera i sama gałka nic nie daje. Trzeba wcisnąć
'kontrolę tempa' i wtedy zawodnik wyjdzie z tego automatycznego ruchu
Osobiście uważam, że wygląda to o niebo lepiej niż PES 2013 i chyba nie ma co do tego wątpliwości, ale zawsze będzie kilka niedoróbek
Jest bardzo dobrze i chyba o to chodziło a teraz trzeba tylko czekać na DEMO bo to już jak widać bliżej niż dalej