@gac88To nie wiem. Mi (ani nikogo z kim gadałem poza forum) nie udało sie rozegrać chyba jednego całkiem normalnego meczu. Bywały znośne i przyznam, grało się przednio. Masa ludzi np. na Evo-Webie ma ten sam problem.
No ale jeśli nie miałeś problemów, to idzie pozazdrościć. MyClub sam w sobie to jest dobry pomysł, gdyby nie było problemów jak powyżej to byłby super grywalny.
@dzemerJeżeli to jest dla was poprawa, to będziecie czekać do usranej śmerci. Ja nie mam czasu, ani pieniędzy na takie czekanie. Kupie gry developerów które je rozwijają, a nie wyciskają.
@loy1004No poniosła
Ale z drugiej strony, normalne firmy pewnie tak funkcjonują. Nie wydawanie gry co rok to kolosalna strata. Sam widzisz że ludzie są gotowi płacić pełną sumę za takie ochłapy, to po co nie wydawać
Nie możemy liczyć na działające podstawy, a co dopiero jakieś tak marzenia...to próbuje wam wyjaśnić i nie umiem zrozumieć jak ślepym trzeba być żeby tego nie dostrzec.
@pavulonAspekt że Japonia jest akurat dość znaczny. Ktoś już wklejał wcześniej tutaj raporty paru agencji które opisywały jak wygląda praca w komani. Powoli, na dno. I to że japońscy developerzy nie wyrabiają od wielu lat to jest prawda. Zbyt wiele samozachwytu i zamykanie się samych w sobie. Dlatego konami i pes są tak zamknięte, feedback przeciętnych ludzi nie ma żadnego znaczenia i nikt nie będzie was słuchał. Smutne.
Mi na grafice czy licencjach serio nie zależy. Po prostu, jeśli się coś zapowiada, ogłasza, promuje, hypuje, nakłania ludzi do pre-orderów, to wypadałoby to wszystko potem zrobić. A jak jest, widzicie sami.