Panowie, pisałem już jakiś czas temu, ale w dalszym ciągu nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu. Otóż...
Gram na PC i od kilku dni nie jestem w stanie rozegrać ani jednego normalnego meczu. W każdym, dosłownie
każdym mam straszne lagi. Nie zawsze pojawiają się trzy kreski informujące o słabym połączeniu, jednak za każdym razem szarpie obraz do tego stopnia, że nie mogę rozegrać składnej akcji. Czasami po prostu rozłącza mecz i zalicza mi jako przegraną. Nie wspomnę o totalnie zepsutych statystykach i ratingach, bo obecnie się tym nie przejmuję. Po prostu chciałbym normalnie zagrać, jednak jest to niemożliwe. Najbardziej irytujące jest jednak to, że problem pojawił się nagle, z dnia na dzień, bez żadnej konkretnej przyczyny. Na identycznej konfiguracji komputera, czyli na takiej, na której w tą edycję PES'a bez żadnych problemów rozegrałem kilkaset meczów, teraz nie da się ani jednego. Nie jestem jakimś amatorem, ale ten problem najwidoczniej mnie przerasta, dlatego byłbym bardzo wdzięczny za zainteresowanie i chęć pomocy, jakieś pomysły na rozwiązanie tego jakże dobijającego problemu. Dodam jeszcze kilka przydatnych szczegółów:
- Wina na pewno nie leży po stronie sprzętu. W grze offline na high detalach mam nieprzerwanie 60 FPS i ani jednej przycinki. Do gry online przestawiłem nawet na low i nie pomogło.
- Zapora i antywirus oczywiście wyłączone na czas gry.
- Problemu z internetem również nie ma. Posiadam modem kablowy, czyli bardzo stabilne połączenie. Ba, wzywałem nawet pomoc techniczną od mojego dostawcy. Panowie przyjechali, zdiagnozowali i stwierdzili, że wszystko jest w porządku.
- Średnie dane dla sieci po kilku speedtestach: PING +/- 20 ms, Download +/- 42 Mb/s, Upload +/- 4 Mb/s.