Dokładnie tak jak lolek01 mówi - mój tv został już przetestowany na różne sposoby jeśli chodzi o input laga - grałem w niejedną grę na konsoli i nie doświadczyłem takich problemów, które ewentualnie łatwo zauważyć przy ścigałkach lub innych grach sportowych.
Przestańmy zwalać na konfiguracje PC czy na TV....czy na internet i odblokowane porty skoro problemy pojawiają się tylko przy "specjalnej troski" PESie - come on......
Zastanówcie się ile razy w grze użyliście wślizgu i dlaczego tak rzadko
Powiedziałeś lolek dokładnie jak jest w online - gra z przypadku totalna - nikomu nie chce się mozolnie pracować nad podaniami bo to jest przypadek czy akurat kamera nam pokaże przeciwnika który się czai za plecami lub czy w ogóle gra odpowiednio zinterpretuje nacisk podania co już wpienia niemiłosiernie - gra nagminnie podaje tam gdzie nie powinna - leciutki nacisk posyła długą w różne miejsca.
W związku z powyższym ludzie na oślep walą długie do przodu.
A to że "mpoesp" strzela inaczej w ogóle o niczym nie świadczy- bo tendencje ogólne sa inne - w ogóle to nie pytam na jakiej platformie grasz i czy oflline...
Uważna gra w obronie nie istnieje - miałem sytuacje gdzie piłka po strzale przeciwnika stała 4 metry bezpańska i 3 obrońców łącznie z bramkarzem się do niej nie ruszało a ja nerwowo zmieniałem L1 i do najbliższego piłki nie dało się przełączyć - podbieg koleś i dobił....
W pesa 2014 przestałem grać i się łudzić że coś naprawią - ale skoro mówicie że naprawili to kurde pozostaje mi się modlić....
Trzeba jednak zauważyć że większe problemy AI pojawiają się przy grze lagowej - kod gubi się przy lagach znacznie bardziej.
vanwakabajaszi - w online zapiernicza bo to złudzenie przez zbliżoną i nienadążającą kamerę.
Jeszcze jedno zdanie co do muzyki - to takie naprawdę fajne jak w kółko macieja gra 10 hitów z radia zet??? Zdecydowanie bardziej wolałem unikatowe soundtracki przed 2014, w których nie dość że kawałków było więcej to konami potrafiło wynaleść fajne perełki.
Bluzgałem na fife 15, ale pozostaje mi chociaż fifowski tryb współpracy (granie do 11 vs 11), który wciąż rajcuje, jeśli nie trafi się na debili